Vilken karaktär?
Forum > Harry Potter > Vilken karaktär?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Snövinge
Elev |
Jag skulle vilja Tonks! Hon är charmig, modig, cool, snygg (hon ser ut som hon vill :p) och framför allt: hon får Remus! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Underbara människor! ♥ ♥ ♥ ♥ Älskar er!! We are all wizards. Even Ron. 11 feb, 2011 22:08 |
|
jan
Elev |
remus han är ju sà snyg !
Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
12 feb, 2011 08:51 |
|
HarryP
Elev |
Skrivet av Snövinge: Jag skulle vilja Tonks! Hon är charmig, modig, cool, snygg (hon ser ut som hon vill :p) och framför allt: hon får Remus! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Underbara människor! ♥ ♥ ♥ ♥ Älskar er!! haha :3 Nässy 12 feb, 2011 12:43 |
|
Långstrumpa
Elev |
Luna
4 jan, 2012 23:29 |
|
Mahoqny
Elev |
Lily Evans, för att få träffa James och marodörerna och aaaah. ♥ Fast om nu Sirius hade en hemlig förälskelse skulle jag vilja vara denna, för liksom tänk er att självaste Sirius Black dregglar efter en. MIN DRÖM! ♥
~Toujours pur~ 5 jan, 2012 00:24 |
|
Rawenclaw98
Elev |
Kanske... Luna Lovegood, för hon är så modig och hon vågar va sig själv (så är inte jag riktigt)
Eller Ginny som får vara med den härliga familjen Weasley ................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
5 jan, 2012 00:31 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen