Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vilken karaktär?

Forum > Harry Potter > Vilken karaktär?

1 2 3 4
Användare Inlägg
Snövinge
Elev

Avatar


Jag skulle vilja Tonks! Hon är charmig, modig, cool, snygg (hon ser ut som hon vill :p) och framför allt: hon får Remus! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Underbara människor! ♥ ♥ ♥ ♥ Älskar er!!

We are all wizards. Even Ron.

11 feb, 2011 22:08

jan
Elev

Avatar


remus han är ju sà snyg !

Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm? https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F40.media.tumblr.com%2F2b692904d77e7aa99c0713a3cff102ff%2Ftumblr_ngp2jxsRMe1sgz41fo1_400.jpg

12 feb, 2011 08:51

HarryP
Elev

Avatar


Skrivet av Snövinge:
Jag skulle vilja Tonks! Hon är charmig, modig, cool, snygg (hon ser ut som hon vill :p) och framför allt: hon får Remus! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Underbara människor! ♥ ♥ ♥ ♥ Älskar er!!


haha :3

Nässy

12 feb, 2011 12:43

Långstrumpa
Elev

Avatar


Luna

4 jan, 2012 23:29

Mahoqny
Elev

Avatar


Lily Evans, för att få träffa James och marodörerna och aaaah. ♥ Fast om nu Sirius hade en hemlig förälskelse skulle jag vilja vara denna, för liksom tänk er att självaste Sirius Black dregglar efter en. MIN DRÖM! ♥

~Toujours pur~

5 jan, 2012 00:24

Rawenclaw98
Elev

Avatar


Kanske... Luna Lovegood, för hon är så modig och hon vågar va sig själv (så är inte jag riktigt)
Eller Ginny som får vara med den härliga familjen Weasley

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi64.tinypic.com%2F2hol85u.gif................ Proud Ravenclaw................Newtina trash

5 jan, 2012 00:31

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > Vilken karaktär?

Du får inte svara på den här tråden.