App?
Forum > Mugglarportalen > App?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kakan42
Elev |
1 okt, 2012 19:41 |
|
bullen289
Elev |
fast det har jag gjort förut utan respons... men de kan ju ha sett det utan att säga något! 1 okt, 2012 19:44 |
|
kakan42
Elev |
Skrivet av bullen289: fast det har jag gjort förut utan respons... men de kan ju ha sett det utan att säga något! mm, men jag tror inte det!! 1 okt, 2012 19:46 |
|
Borttagen
|
Bra idé faktiskt
1 okt, 2012 20:58 |
|
bullen289
Elev |
Skrivet av Borttagen: Bra idé faktiskt tack 1 okt, 2012 21:12 |
|
Borttagen
|
Haha, problemet är det att jag inte har någon bra mobil... Har en dålig Iphone 3 någonting som laggar upp hela tiden 1 okt, 2012 21:34 |
|
Margaret
Elev |
Skrivet av kakan42: Skrivet av bullen289: fast det har jag gjort förut utan respons... men de kan ju ha sett det utan att säga något! mm, men jag tror inte det!! Erfa och Li har fruktansvärt mycket att göra hela tiden och har nog inte alltid tid att svara på alla taggningar, hela tiden. Men fear not, jag är övertygad om att de har sett tråden ändå och att Erfa tar till sig av det som står. Tycker han att detta är en prioritet kommer han att fixa det, tycker han inte det så får det nog helt enkelt vänta. ![]()
1 okt, 2012 21:59 |
|
Lucy och Rose
Elev |
Vore jättebra ^^
Har själv tänkt på detta i några veckor nu, men har glömt att framföra mitt budskap :3
2 okt, 2012 07:52 |
|
IvveKingh
Elev |
Jag kom med den här idén först av alla, hehehe... I alla fall, Erfa såg min tråd och sa att det var en bra idé, men att han tyvärr inte hade någon aning om hur man gjorde en app. Men om någon av er kan så är det säkert lugnt med honom. Kolla för säkerhets skull bara så att det är helt coolt
2 okt, 2012 11:06 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen