Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Varför blev det så fel.

Forum > Fanfiction > Varför blev det så fel.

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


jag tycker att den är bra men det är super jobbigt med förkortningar,kan du inte bara skriva
James
Harry
Ron
Molly
Hermione eller iallafall Mione?
tack på förhand

8 sep, 2012 09:04

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
jag tycker att den är bra men det är super jobbigt med förkortningar,kan du inte bara skriva
James
Harry
Ron
Molly
Hermione eller iallafall Mione?
tack på förhand



Kan jag väll göra!
Tack för att du läser

8 sep, 2012 09:28

Borttagen

Avatar


det är bara för att man är liksom van vid Molly
James och sånna saker

8 sep, 2012 09:29

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
det är bara för att man är liksom van vid Molly
James och sånna saker



Jag förstår dig!

8 sep, 2012 09:30

Bombarda
Elev

Avatar


Super bra du! skolan går alltid först♥

Kärlek till alla!

8 sep, 2012 13:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av Bombarda:
Super bra du! skolan går alltid först♥


Haha ja ! ♥

9 sep, 2012 12:09

Bombarda
Elev

Avatar


Nu skrev jag ett litet inlägg så du kan lägga upp ett awesome kapitel

Kärlek till alla!

20 sep, 2012 16:31

Borttagen

Avatar


supebra, kan du skriva kapitel till??

15 okt, 2012 22:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
supebra, kan du skriva kapitel till??


Ehh vet inte
Tror jag ska sluta med denna.
Funderar på att starta en ny.
Tappar läsare. ♥

16 okt, 2012 21:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
supebra, kan du skriva kapitel till??


Ehh vet inte
Tror jag ska sluta med denna.
Funderar på att starta en ny.
Tappar läsare. ♥

nej, fortsätt, den är jättebra!

16 okt, 2012 21:09

1 2 3 4 5

Forum > Fanfiction > Varför blev det så fel.

Du får inte svara på den här tråden.