Varför blev det så fel.
Forum > Fanfiction > Varför blev det så fel.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
jag tycker att den är bra men det är super jobbigt med förkortningar,kan du inte bara skriva
James Harry Ron Molly Hermione eller iallafall Mione? tack på förhand 8 sep, 2012 09:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: jag tycker att den är bra men det är super jobbigt med förkortningar,kan du inte bara skriva James Harry Ron Molly Hermione eller iallafall Mione? tack på förhand Kan jag väll göra! Tack för att du läser ♥ 8 sep, 2012 09:28 |
|
Borttagen
|
det är bara för att man är liksom van vid Molly
James och sånna saker 8 sep, 2012 09:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: det är bara för att man är liksom van vid Molly James och sånna saker Jag förstår dig! 8 sep, 2012 09:30 |
|
Bombarda
Elev |
Super bra du!
Kärlek till alla! 8 sep, 2012 13:08 |
|
Borttagen
|
9 sep, 2012 12:09 |
|
Bombarda
Elev |
Nu skrev jag ett litet inlägg så du kan lägga upp ett awesome kapitel
Kärlek till alla! 20 sep, 2012 16:31 |
|
Borttagen
|
supebra, kan du skriva kapitel till??
15 okt, 2012 22:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: supebra, kan du skriva kapitel till?? Ehh vet inte Tror jag ska sluta med denna. Funderar på att starta en ny. Tappar läsare. ♥ 16 okt, 2012 21:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: supebra, kan du skriva kapitel till?? Ehh vet inte Tror jag ska sluta med denna. Funderar på att starta en ny. Tappar läsare. ♥ nej, fortsätt, den är jättebra! 16 okt, 2012 21:09 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen