vad äter du helst?
Forum > Harry Potter > vad äter du helst?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Chokladgrodor
4 sep, 2012 22:50 |
|
PureSlytherin
Elev |
Chokladgrodor!
Men det skulle vara spännande att äta Bertie Botts bönor också. Visst, det kan bli äckligt osv men ändå rätt coolt!
4 sep, 2012 22:53 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen