Borta som vinden~sorglig
Forum > Fanfiction > Borta som vinden~sorglig
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
21 nov, 2012 18:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Håller med!!!Jätte bra! Sophie kan inte dö! Hon måste komma tillbaka på nått sätt! 21 nov, 2012 18:45 |
|
Lizzy.P27
Elev |
Bra!!!
I am myself every day. If you dont like it, Your problem. 21 nov, 2012 19:47 |
|
Borttagen
|
Började nästan gråta D':
Jättebra. 21 nov, 2012 20:12 |
|
Borttagen
|
Super duper bra! Ny läsare!
21 nov, 2012 20:39 |
|
LunaLovegood1
Elev |
26 nov, 2012 14:13 |
|
Queen Boo
Elev |
Vad sorgligt! Jag börjar ju nästan gråta!
jag är jättecoolig älska mig plz 26 nov, 2012 18:34 |
|
The-little-Gryff
Elev |
Aw! Tack allihopa för de jättefina komentarerna! Man blir verkligen GLAD när man får så fina komentarer som jag får! Och jag är sämst på att skriva typ, Tack, till någon, men ni ska veta att jag blir jätteglad!
26 nov, 2012 19:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av The-little-Gryff: Aw! Tack allihopa för de jättefina komentarerna! Man blir verkligen GLAD när man får så fina komentarer som jag får! Och jag är sämst på att skriva typ, Tack, till någon, men ni ska veta att jag blir jätteglad! Du är ju så jätttttteduktig på att skriva!! Om du blir författare är jag den som köper din bok först av alla!! =^.^= 27 nov, 2012 07:48 |
|
The-little-Gryff
Elev |
Ett jättekort kapitel nu, men jag hoppas att ni blir glada ♥♥♥♥♥♥♥
____________________________________ Kap 10 "Hur mår du Cazzandra?" frågar Dumbledore när vi är på hans kontor. Jag skakar på huvudet och stirrar ner i skrivbordet. Jag tänker på dem som praktiskt taget dödade Soph. Jag hatar dem. "Jag vet att du har det jobbigt, Cazzandra", fortsätter han. "Jag har gått igenom samma sak." Jag tittar upp och möter min rektors blick. "Jaså?" frågar jag tyst och mistänksamt. Dumbledore nickar. "Min syster Ariana dog när hon var mycket ung." Han går inte närmare in på saken. "Varför har du kallat in mig hit då?" frågar jag istället. "Jo, anledningen till att jag gjorde det är för att jag ville säga, att om du känner att du inte orkar med vissa lektioner, så behöver du inte gå på dem." Jag nickar för att visa att jag förstår. "Var det allt?" frågar jag. "Ja. Du kan gå nu Cazzandra." Sophie´s synvinkel Jag är död. Min kropp finns inte kvar. Den har blivit söndermosad av ett tåg. Jag stirrar på en klocka. En klocka som visar när jag får komma tillbaka. Tillbaka som ett spöke. Tillbaka på jorden.
27 nov, 2012 19:40 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen