Bästa HP filmen?
Forum > Harry Potter > Bästa HP filmen?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
nowisa
Elev |
21 sep, 2012 17:44 |
|
UIFmoa
Elev |
21 sep, 2012 23:19 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Borttagen: håller absolut med dig om böckerna i HP filmerna är mina favoriter: DH part 1 and 2 och fången från azkaban och camber of secets Dem två sista är bäst, men böckerna är i alla fall mycket bättre än filmerna 22 sep, 2012 08:33 |
|
Borttagen
|
TYp sexan och fyran
Men det dåligaa med sexan är att Dumbledore dör X'( MEN HARRY O GINNY BLIR IHOP AAFHEGHNBW48JVJWLRTJH89JHIR4GJ4WMRGIWO4UG04W9TBJIW4JBRJBOITJBPTJB MUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU Asså typ alltid när jag läser att de kysser varandra så typ suckar jag och låter som en gnu o ba "AHAHAHSFKRIGITWNOKBRLEKUHEJKLDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD". Typ. På ett ungefär. 22 sep, 2012 08:38 |
|
lisa311
Elev |
Jag tycker 2 och 7 del 1 och 2
Don't Worry, Be Happy 22 sep, 2012 12:54 |
|
UIFmoa
Elev |
22 sep, 2012 13:41 |
|
Borttagen
|
De vises sten
22 sep, 2012 14:55 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen