Skolforografering med Harry Potter-tema......... (!!!)
Forum > Harry Potter > Skolforografering med Harry Potter-tema......... (!!!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Synd att det inte verkade bli något av med det
23 aug, 2012 17:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Fan........................... Det verkar inte bli av. Så fort någon med stort inflytande i klassen uttalar sig negativt om det hela, så faller hela grejen för att alla följer med strömmen. noooooo,klaga,klaga 23 aug, 2012 17:48 |
|
J-star Black
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Writteninthemoonlight: Åh vad fantastiskt awesome och fint, jag blir så lyckligt när skolor gör sånt här! ♥ Är du den enda Potter-nörden i din klass eller är ni fler? Nä, vi är fler..... På natur finns det gott om nördar! Lycko dig, i min naturklass är en kraftig majoritet anti-Harry Potter ![]() ![]()
23 aug, 2012 17:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av J-star Black: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Writteninthemoonlight: Åh vad fantastiskt awesome och fint, jag blir så lyckligt när skolor gör sånt här! ♥ Är du den enda Potter-nörden i din klass eller är ni fler? Nä, vi är fler..... På natur finns det gott om nördar! Lycko dig, i min naturklass är en kraftig majoritet anti-Harry Potter Ja, det är jättehärligt! Fast nu verkar det ju inte bli av... HP-oppositionen vann ändå. 23 aug, 2012 17:58 |
|
Borttagen
|
Jag önskar att fler än jag gillade hp i min klass
23 aug, 2012 18:23 |
|
JosefinFini
Elev |
Jag önskar att vi kunde ta ett sånt i min klass, men vi verkar inte vara mer än tre som gillar HP D:
![]()
23 aug, 2012 18:37 |
|
amanda1104
Elev |
Bra idé... Fast i är bara 5-6 nördar i min klass... Av 21...
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 23 aug, 2012 18:38 |
|
Borttagen
|
Hade skolfoto idag! Men utan tema då..
Men om du får säkert jätteskoj med ditt HP-tema! 23 aug, 2012 18:39 |
|
inovember
Elev |
23 aug, 2012 19:58 |
|
pardus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Writteninthemoonlight: Åh vad fantastiskt awesome och fint, jag blir så lyckligt när skolor gör sånt här! ♥ Är du den enda Potter-nörden i din klass eller är ni fler? Nä, vi är fler..... På natur finns det gott om nördar! ÅÅÅH VAD GLAD JAG BLIR! Jag vill gå natur och då kanske det ÄNTLIGEN finns ett Potterhead i min klass! We fight, we score, we are the House of Gryffindor. 23 aug, 2012 20:27 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen