Backslick
Forum > Harry Potter > Backslick
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Men ju för sig så har Scorpius backslick i sista filmen, så vi får ju återse vårt kära favorit böghår ^-^
28 nov, 2011 16:48 |
|
Pixie
Elev |
28 nov, 2011 17:08 |
|
Katla
Elev |
Bakåtslick?? Fläskkotlettsfrisyr heter det!
♏︎ 28 nov, 2011 17:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Pixie: ^Svamp? Berätta hur han ser ut som en svamp! Om du ställde frågan till mig, så har jag ingen aning om vad du pratar om :o 28 nov, 2011 17:19 |
|
hyperion
Elev |
BACKSLICKET ♥ Åtminstone i andra filmen, seriöst, hans hals blev så fin där och hans käkben trädde fram och faaaan vad snygg han blev (känns som jag pervar på en tolvåring, men Tom var ju faktiskt 15 där... eller skulle bli iaf). Fast tycker han har fint hår i alla filmer faktiskt, det passar liksom "situationen". Också kommer ju backslicket tillbaka i slutet av sista på Scorpius
![]()
28 nov, 2011 22:56 |
|
annawpotter
Elev |
28 nov, 2011 22:58 |
|
hyperion
Elev |
28 nov, 2011 23:00 |
|
annawpotter
Elev |
28 nov, 2011 23:16 |
|
blablablaa
Elev |
älskar Draco's backslick! speciellt där i tvåan, när Harry och Weasley's är i bokhandeln, så står Draco där ovanför och sen kommer han ner och bah: "Famous Harry Potter... can't even go in i en bokhandel" nånting nånting HAHAHAH är dålig på engelska... men han är sjuuuuukt snygg där med backslicket hahha
Följ min tumblr: www.prettymilkshake.tumblr.com :D 29 nov, 2011 17:38 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Jag saknar den inte så mycket, men jag tycker att det känns lite Draco med backslick. Möjligen för attTom som spelar Draco haft det ett tag... Smarta jag!
Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 30 nov, 2011 17:27 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen