Klicka på profilbilden
Forum > Mugglarportalen > Klicka på profilbilden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Savi
Elev |
Visst kan det vara lite kul att se större profilbilder, men det finns saker som man kanske ska lägga mer fokus på nu
Detta album vet jag inte om jag tycker är så nödvändigt, men det är ju en smaksak. Så länge allt kan vara frivilligt, alltså att man kan välja att inte visa/ha förstoring tillgänglig, så... Skrivet av Borttagen: Det hade varit najs, men det behövs inte. Det finns bättre idér. Som olika spel Håller med om att det finns bättre idéer, men spel tycker jag inte vi behöver fler av. Lite OT kanske, men börjar bli lite trött på att alla bara vill spela spel här hela tiden. That's not what Mugglis is about ;D
2 sep, 2012 23:07 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen