Din trollstav
Forum > Harry Potter > Din trollstav
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ellisnoris
Elev |
http://yngla.blogspot.se/2010/10/att-gora-egna-trollstavar-la-harry.html ett ganska enkelt och billigt alternativ, man har jätte roligt på kuppen också om man gör det med en vän
8 okt, 2012 19:02 |
|
Lisen563
Elev |
Lunas
8 okt, 2012 19:36 |
|
Ella/Ron
Elev |
Skrivet av ellisnoris: http://yngla.blogspot.se/2010/10/att-gora-egna-trollstavar-la-harry.html ett ganska enkelt och billigt alternativ, man har jätte roligt på kuppen också om man gör det med en vän Åh tack♥ underlättade kanske mycket qqqaqqNah 8 okt, 2012 20:01 |
|
Viethina
Elev |
Skrivet av Cailine: Jag har Lucius Malfoys, Narcissa Malfoys, Draco Malfoys, Minerva McGonagalls och the Elder Wand. Vad många Man av Stål, Fader av Guld http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34739&page=1#p2219271 Regrets Collect Like Old Friends SV http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34672&page=1#p2212091 8 okt, 2012 20:10 |
|
Cailine
Elev |
Skrivet av Viethina: Skrivet av Cailine: Jag har Lucius Malfoys, Narcissa Malfoys, Draco Malfoys, Minerva McGonagalls och the Elder Wand. Vad många Haha, ja, älskar de alla, men Lucius är min favorit! ![]() ![]()
8 okt, 2012 20:43 |
|
Viethina
Elev |
Skrivet av Cailine: Skrivet av Viethina: Skrivet av Cailine: Jag har Lucius Malfoys, Narcissa Malfoys, Draco Malfoys, Minerva McGonagalls och the Elder Wand. Vad många Haha, ja, älskar de alla, men Lucius är min favorit! Är det den med ormhuvudet? Man av Stål, Fader av Guld http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34739&page=1#p2219271 Regrets Collect Like Old Friends SV http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34672&page=1#p2212091 8 okt, 2012 20:44 |
|
Cara Riddle
Elev |
8 okt, 2012 20:54 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Skrivet av hermionegranger02: Jag har också varit i london och köpt fleurs trollstav och så har jag hermiones också! Jag älskar verkligen trollstavar! Har också Hermiones,, men även Harrys och The Elder Wand Winter is coming... 9 okt, 2012 08:25 |
|
Queen Boo
Elev |
köpte Nymphadoras i stockholm, men den har gått sönder
jag är jättecoolig älska mig plz 9 okt, 2012 11:22 |
|
osten
Elev |
jag har Cedrics, Nevilles, fleurs och The Elder Wand
9 okt, 2012 15:26 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen