Jasper du är en ängel
Forum > Fanfiction > Jasper du är en ängel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Bara så du vet (har skrivit det förut men nu skriver jag det igen) det är dina kommentarer som gör så att jag kan skriva
__________________________________________________ Kapitel. 15 Linnea* Det fanns alldeles för få ord här i värden. Till och med när man la ihop alla språken. Men för tillfället var det extremt svårt att komma på ett bra ord för Jasper. Livs kärlek? Nej det var nog lite, vad ska man säga "för lite och för mycket" med tanke på att vi vart ihop i typ 2 dagar men att jag iallafall var totalt förälskad. Ängel? Ja ängel det var rätt ord! När Alex hade var otrogen mot mej fall jag ju ner i mörker men Jasper kunde je det ljus på bara några minuter. Undra hur det skulle vara om Jasper gjorde så mot mej... Nej jag ville inte tänka tanken. Jag återgick till tankarna om ett passande ord. Ängel. Helt klart rätt ord. Vad gjorde en ängel här nere på jorden? Tänkte jag och log. Vad ler du åt? Frågade Jasper? Jo jag försökte komma på ett ord som beskrev dej... Jag rodnade. Och det blev ängel. Sa jag. __________________________________________________ Nu blev det lite om titeln 24 sep, 2012 21:32 |
|
Borttagen
|
Jaspel, du är en ängel! XD
Tack så mycket, och det är såklart för att du skriver så bra som jag fortsätter LÄSA den! 24 sep, 2012 21:36 |
|
Borttagen
|
Nu säger jag som Ida S om solrosen som inte kan växa utan sol vatten och koldioxid ( detta som jag nämnde upp= dina kommentarer)
__________________________________________________ Kapitel. 16 Jasper* Ängel? Tänkte jag. Jag förstod fortfarande inte varför hon tyckte om mej på det sättet. Inte för att jag inte ville att hon skulle tycka så, nej absolut inte jag hade ju alltid drömt om det. Men hur visste jag att det inte var någon dröm? Hela den här tiden som hade vart efter att hon och Alex gjorde slut kanske var just det en dröm. En sån dröm man bara blir arg på sej själv av att man inte kan sluta hoppas på att hon en dag älskar mej. Hur lång tid skulle det ta innan jag slutade vara rädd för att vakna? 24 sep, 2012 22:11 |
|
Borttagen
|
ÖÖööh Jasper....Hon älskar dig,som en ängel...
Bra som vanlig! Skriv mer mät du har tid!!! ♥ 25 sep, 2012 06:50 |
|
Borttagen
|
Kapitel. 17
Anika* Verkar som jag är skyldig dej en ursäkt. Sa jag till Sio. Jag hade precis berättat dom underbara nyheterna för Felicia Sio Tea och Alicia. Tackar. Sa Sio. Men allvarligt är dom värkligen ihop!? Sa Tea. Ja jag sa ju det. Sa jag. Ååå dom är ett så fint par. Sa Alicia och Felicia. Dom har varit ihop i 2 dagar. Sa jag. Jaja nu låter du som Linnea. Sa Felicia. Fast jag håller med er. Sa jag. Så Sio det var nog tur att du pratade onödigt högt om vad Linnea kände. Sa jag. Ja för tänk om du inte hade gjort det. Sa Alicia. Ja då skulle vi vara tvungna att försöka övertala ett spöke att säga något. Sa Sio. Fast det skulle iallafall ta typ 3-4 år för henne att ta mod till sej och ja då har dom båda slutat hogwartsh för flera år sen. Sa jag. Mm. Instämde Alicia. Men nu är dom iallafall ihop. Sa jag. __________________________________________________ Jag tror dom här tjejerna gillar skvaller 25 sep, 2012 07:53 |
|
DarkBells
Elev |
Bra!
Tips: Skriv " mellan de personerna säger! "Verkar som jag är skyldig dig en ursäkt." sa jag till Sio.
25 sep, 2012 07:58 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DarkBells: Bra! Tips: Skriv " mellan de personerna säger! "Verkar som jag är skyldig dig en ursäkt." sa jag till Sio. Eh alltså det var så jag skrev 25 sep, 2012 15:13 |
|
Borttagen
|
Hon menade med "sådna här täcken" emellan....
Bra som vanligt! 25 sep, 2012 22:28 |
|
Borttagen
|
Okej jag vet att jag kanske borde skriva mer noggrant men jag skriver alltid på på mobilen och skriver alltid ganske fort och tänker inte på det
26 sep, 2012 06:34 |
|
Borttagen
|
Okej
26 sep, 2012 17:04 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen