VARFÖR tänkte ingen på detta? XD
Forum > Harry Potter > VARFÖR tänkte ingen på detta? XD
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Bittersweet
Elev |
13 aug, 2012 20:56 |
|
Borttagen
|
Det skulle inte passa in. Som i trean där är det Harry som kastar besvärjelsen för att rädda sig, så det kunde inte Rowling skriva.
Annars är den riktigt kul!! 13 aug, 2012 21:10 |
|
Hydra
Elev |
Skrivet av Bittersweet: Jag tycker att alla de där "should have ended"-videosen suger stenhårt. xD True fucking story. 13 aug, 2012 21:12 |
|
Ingis
Elev |
13 aug, 2012 21:14 |
|
potter_fan
Elev |
Den videon äger! Kolla även How The Hunger Games should have ended! Den är också jättebra!
Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 13 aug, 2012 21:38 |
|
Lililicious
Elev |
Tycker också det hade varit smart men det hade ju tyvärr inte blivit någon bra bok av det där
13 aug, 2012 23:12 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen