Den bästa?
Forum > Harry Potter > Den bästa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Smutsen
Elev |
Den första tror jag för jag är så besviken på de andra
12 aug, 2012 14:51 |
|
Borttagen
|
Första. Den är mer magisk än de andra känns det som. Första gången i Diagongränden så är det så mycket färg och liv där. Och sen i Hogwarts och stora salen så är det samma grej.
Det är färger överallt, ljus och det är magnifikt. Tycker att de senare filmerna förlorar denna charm.... 12 aug, 2012 15:42 |
|
Borttagen
|
CoS.
12 aug, 2012 15:43 |
|
huffpuff
Elev |
12 aug, 2012 16:40 |
|
Radioanka
Elev |
Fången från Azkaban bara för att jag tycker så mycket om den och Dödsrelikerna 2... Av samma anledning.
happiness can be found, even in the darkest times, if one only remembers to turn on the light. 12 aug, 2012 17:14 |
|
LaylaCatcher
Elev |
GoF! Älskar bara balen!
Imagination and dreaming is my life 12 aug, 2012 18:10 |
|
Borttagen
|
SS
17 aug, 2012 19:14 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen