Vilken karaktär skulle du vilja vara?
Forum > Harry Potter > Vilken karaktär skulle du vilja vara?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Seriously
Elev |
Skrivet av PureSlytherin: Narcissa Malfoy. För det första är hon fin och för det andra är hennes man HET! Tänk att vakna bredvid honom varje morgon liksom. Plus att hon har en riktigt söt son hon kan gulla med. Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 19 aug, 2012 19:51 |
|
Filifjonkan
Elev |
Hermione eller Mr Weasley, för det skulle vara roligt att jobba på minesteriet.
evak forever. 19 aug, 2012 20:16 |
|
Cailine
Elev |
Narcissa Malfoy, att få vara tillsammans med Lucius!
Man behöver inte räkna in sex och allt det där, bara att få vara nära honom hade räckt... Han är så fin. ![]() ![]()
19 aug, 2012 21:42 |
|
Borttagen
|
Någon random, icke-namngiven Ravenclaw-elev så skulle jag få leva mitt eget liv, haha x)
25 aug, 2012 17:15 |
|
SabinaPotter
Elev |
Jag skulle vilja vara typ Bellatrix, lr Cedric, för han är snyyyyygg
Så snurra min jord igen, radion spelar vår sång 25 aug, 2012 17:43 |
|
me.
Elev |
Astoria, Draco Malfoy can you kiss me? ♥♥♥
25 aug, 2012 18:22 |
|
Lily Potter
Elev |
Jag skulle helt klart vilja vara Harry.
Haha om jag var en kille, hihi. Annars troligen Hermione. Eftersom hon är med mest som tjej hahaha. ~ You can't start the next chapter of life if you keep re-reading the last one ~ 25 aug, 2012 19:17 |
|
Kristina
Elev |
Luna
26 aug, 2012 11:27 |
|
Winny Geasley
Elev |
Luna Tonks
26 aug, 2012 11:34 |
|
salinix55
Elev |
26 aug, 2012 11:40 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen