Det värsta som J.K. Rowling kunde ha gjort [SPOILERS]
Forum > Harry Potter > Det värsta som J.K. Rowling kunde ha gjort [SPOILERS]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Men grejen är att bra författare skriver inte sådana slut, och J.K. är utan tvekan en bra författare. Detta skulle vara att helt enkelt lura sin läsare, och att göra det på det sättet, är det värsta man kan göra. För att inte tala om att det är väldigt banalt; "Sedan vaknade han och allt var bara en dröm".
6 aug, 2012 11:21 |
|
pewety2
Elev |
du xD J.K. rowling gjorde inte det det kan hon inte
6 aug, 2012 11:26 |
|
Radioanka
Elev |
Jag hade dött av besvikelse.
happiness can be found, even in the darkest times, if one only remembers to turn on the light. 6 aug, 2012 11:37 |
|
Borttagen
|
Omg, hade serien slutat sådär... Åh herregud. D:
6 aug, 2012 12:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ikka: Geez, detta var verkligen fruktansvärt. Det hade dock varit ännu värre om det visat sig att Dudley var magisk... Nej, det hade det ju inte. Då skulle vi i alla fall fortfarande ha ett hopp om att magi fanns. c: 6 aug, 2012 12:49 |
|
Erica
Elev |
6 aug, 2012 13:47 |
|
Dream
Elev |
6 aug, 2012 13:55 |
|
Fellrendión
Elev |
SLUTA! DET HÄR ÄR DISGUSTING!
Joanne Rowling skulle aldrig ha skrivit det här! Jag tvivlar till 100% att hon aldrig skulle ha valt detta slutet! Det skulle omöjligt vara en dröm! Hon är min favoritförfattare!
10 mar, 2013 15:03 |
|
madeleinegranger
Elev |
10 mar, 2013 20:38 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
11 mar, 2013 11:43 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen