Potter game 1337!
Forum > Fanfiction > Potter game 1337!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Självklart ^^Kan jag joina Nagin? 8 aug, 2012 11:07 |
|
Borttagen
|
Jay
8 aug, 2012 11:09 |
|
Borttagen
|
Kan jag vara i Distrikt Nagini? :3 (Om det finns platser kvar? :s)
Jag kom försent. :c Hm. Distrikt Umbridge då? Haha, jag gillar inte Umbridge, men ändå. x) 8 aug, 2012 11:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Om du inte gillar Umbridge så finns det ju Dobby, Harry, mr och mrs weasley och Hagrid Kan jag vara i Distrikt Nagini? :3 (Om det finns platser kvar? :s) Jag kom försent. :c Hm. Distrikt Umbridge då? Haha, jag gillar inte Umbridge, men ändå. x) 8 aug, 2012 11:12 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Om du inte gillar Umbridge så finns det ju Dobby, Harry, mr och mrs weasley och Hagrid Kan jag vara i Distrikt Nagini? :3 (Om det finns platser kvar? :s) Jag kom försent. :c Hm. Distrikt Umbridge då? Haha, jag gillar inte Umbridge, men ändå. x) Haha, jag vet. ^^ Men Umbridge känns mest rätt just nu, även fast jag inte gillar henne. c: 8 aug, 2012 11:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Haha, okej ^^Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Om du inte gillar Umbridge så finns det ju Dobby, Harry, mr och mrs weasley och Hagrid Kan jag vara i Distrikt Nagini? :3 (Om det finns platser kvar? :s) Jag kom försent. :c Hm. Distrikt Umbridge då? Haha, jag gillar inte Umbridge, men ändå. x) Haha, jag vet. ^^ Men Umbridge känns mest rätt just nu, även fast jag inte gillar henne. c: 8 aug, 2012 11:16 |
|
LunaLovegood1
Elev |
8 aug, 2012 11:22 |
|
Borttagen
|
Men självklart! ^^
8 aug, 2012 11:24 |
|
Borttagen
|
Joiiiiina!
8 aug, 2012 11:26 |
|
JosefinFini
Elev |
8 aug, 2012 11:40 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen