Harry Potter Internet Maraton 2!
Forum > Harry Potter > Harry Potter Internet Maraton 2!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Irah
Elev |
14 aug, 2012 13:49 |
|
Conflate
Elev |
14 aug, 2012 14:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LiquidLuck: Hejsan! Tänkte påminna er alla om att datumet för första filmen närmar sig med stormsteg! Lördag denna vecka (18 agusti) klockan 20:00 så startar vi första filmen av åtta i detta HP Maraton vilka kommer? Jag kommer, men kan vi börja 21.00 eller 22.00? Men klockan 20.00 passar för mig, men jag tycker att det är för tidigt för "filmkvällsmys". Synd om dom som måste lägga sig tidigt 14 aug, 2012 17:47 |
|
Victoire Weasly
Elev |
14 aug, 2012 17:51 |
|
Confringo
Elev |
14 aug, 2012 17:54 |
|
annawpotter
Elev |
Ja, det blir nog grymt kul!
Kommer inte kunna vara med på den första filmen men förhoppningsvis på de andra ![]()
14 aug, 2012 18:03 |
|
LiquidLuck
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LiquidLuck: Hejsan! Tänkte påminna er alla om att datumet för första filmen närmar sig med stormsteg! Lördag denna vecka (18 agusti) klockan 20:00 så startar vi första filmen av åtta i detta HP Maraton vilka kommer? Jag kommer, men kan vi börja 21.00 eller 22.00? Men klockan 20.00 passar för mig, men jag tycker att det är för tidigt för "filmkvällsmys". Synd om dom som måste lägga sig tidigt Tänkte främst på de yngre när jag valde tiden, alla kan kanske inte vara uppe så länge, så åtta kändes ganska rimligt. Vet inte om ni andra också tycker det är tidigt? Säg gärna till isåfall ; 14 aug, 2012 18:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LiquidLuck: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LiquidLuck: Hejsan! Tänkte påminna er alla om att datumet för första filmen närmar sig med stormsteg! Lördag denna vecka (18 agusti) klockan 20:00 så startar vi första filmen av åtta i detta HP Maraton vilka kommer? Jag kommer, men kan vi börja 21.00 eller 22.00? Men klockan 20.00 passar för mig, men jag tycker att det är för tidigt för "filmkvällsmys". Synd om dom som måste lägga sig tidigt Tänkte främst på de yngre när jag valde tiden, alla kan kanske inte vara uppe så länge, så åtta kändes ganska rimligt. Vet inte om ni andra också tycker det är tidigt? Säg gärna till isåfall Det är väldigt tidigt, egentligen klockan 23.30-00.00 kommer filmmyskänslan. 14 aug, 2012 18:14 |
|
Confringo
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LiquidLuck: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LiquidLuck: Hejsan! Tänkte påminna er alla om att datumet för första filmen närmar sig med stormsteg! Lördag denna vecka (18 agusti) klockan 20:00 så startar vi första filmen av åtta i detta HP Maraton vilka kommer? Jag kommer, men kan vi börja 21.00 eller 22.00? Men klockan 20.00 passar för mig, men jag tycker att det är för tidigt för "filmkvällsmys". Synd om dom som måste lägga sig tidigt Tänkte främst på de yngre när jag valde tiden, alla kan kanske inte vara uppe så länge, så åtta kändes ganska rimligt. Vet inte om ni andra också tycker det är tidigt? Säg gärna till isåfall Det är väldigt tidigt, egentligen klockan 23.30-00.00 kommer filmmyskänslan. Jag tycker nog 23:30 - 00:00 känns lite sent. Tycker att 21:00 verkar som en bra tid.
Läs gärna min ff: http://mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22814
14 aug, 2012 18:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Confringo: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LiquidLuck: Skrivet av Borttagen: Skrivet av LiquidLuck: Hejsan! Tänkte påminna er alla om att datumet för första filmen närmar sig med stormsteg! Lördag denna vecka (18 agusti) klockan 20:00 så startar vi första filmen av åtta i detta HP Maraton vilka kommer? Jag kommer, men kan vi börja 21.00 eller 22.00? Men klockan 20.00 passar för mig, men jag tycker att det är för tidigt för "filmkvällsmys". Synd om dom som måste lägga sig tidigt Tänkte främst på de yngre när jag valde tiden, alla kan kanske inte vara uppe så länge, så åtta kändes ganska rimligt. Vet inte om ni andra också tycker det är tidigt? Säg gärna till isåfall Det är väldigt tidigt, egentligen klockan 23.30-00.00 kommer filmmyskänslan. Jag tycker nog 23:30 - 00:00 känns lite sent. Tycker nog att 21:00 verkar som en bra tid. Jaa, om man är en sån som måste lägga sig tidigt 14 aug, 2012 18:24 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen