Elevhemspokalen
Forum > Mugglarportalen > Elevhemspokalen
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag vet inte vad jag tycker att vi ska få men någon iallafall
25 aug, 2012 08:48 |
|
Borttagen
|
Man kan ju t.ex. få spela fler gånger på frågesporten varje dag den månaden. Man måste som sagt inte få galleoner!
25 aug, 2012 10:14 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
25 aug, 2012 10:29 |
|
Borttagen
|
Jag det låter kul
25 aug, 2012 18:23 |
|
missdumbledore
Elev |
26 aug, 2012 10:00 |
|
ella potter
Elev |
30 aug, 2012 16:20 |
|
Borttagen
|
Skulle vara kul men ... tja...
30 aug, 2012 16:27 |
|
Miss_E
Elev |
Jag tycker att det borde finnas fler sätt att få elevhemspoäng på. Typ om man kommer tillräckligt långt på Snape eller något sånt!
1 sep, 2012 08:25 |
|
Molly Potter
Elev |
bra idé
Dans är livet!!! <3 1 sep, 2012 08:46 |
|
Borttagen
|
Smart!
1 sep, 2012 09:01 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen