Vilket ämne vill du bli lärare i?
Forum > Harry Potter > Vilket ämne vill du bli lärare i?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Örtlära. ♥
3 aug, 2012 16:39 |
|
Borttagen
|
Trolldrycks lärare
3 aug, 2012 16:45 |
|
HogwartsL
Elev |
Vård och skötsel av magiska djur
3 aug, 2012 17:15 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Jag är nog ingen lärare direkt, men det skulle vara vård och skötsel av magiska djur eller magiska runor (eller vad det heter)
I would have died! I would have died rather than betray my friends 3 aug, 2012 17:16 |
|
Minihäst
Elev |
Förvandlingskonst elr örtlära tror jag!
Eller försvar mot svartkonster?alla ämnen värkar spännande! another day, another slay 3 aug, 2012 17:37 |
|
Hp Luna
Elev |
3 aug, 2012 17:51 |
|
Flismos
Elev |
trollformellära, förvandlingskonst eller försvar mot svartkonster xD
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 3 aug, 2012 20:50 |
|
Lililicious
Elev |
Trolldryckskonst
3 aug, 2012 20:58 |
|
septimus heap 2012
Elev |
försvar mot svartkonster
3 aug, 2012 21:22 |
|
j-k heap
Elev |
trollformelära
struntirunt 3 aug, 2012 21:29 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen