Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The Sponsor Games

Forum > Fanfiction > The Sponsor Games

1 2 3 4 5 ... 34 35 36
Användare Inlägg
Celest Gaunt
Elev

Avatar


Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Celest Gaunt:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Celest Gaunt:
Kan man vara sponsorn/sponsor?

ofc det är ju viktigaste


Hur många behöver du?
Så... Kan du berätta?
Jag ger varje distrikt en viss summa poäng, eller? Får jag 145 poäng som jag delar på och ger, eller?
Förklara. Ger jag poäng till de jag vill ska vinna eller till de som jag tycker klarar sig bäst i spelen? Eller till de som jag tycker har bäst handledare?

Du ger poäng av samma andledning som sponsorerna i Hunger Games.
Och du har bara 10 poäng per dag som du ska ge till helst bara ett distrikt. En speldag alltså, inte en riktig dag


Okej. Varje speldag delar jag ut 10 poäng. Och handledarna avgör om de ska spara dem eller om de ska ge ut dem på en gåva direkt?
Då förstår jag. Ska de skriva mallar? För de vore roligare om de skrev en mall eller något, så att jag inte ger 10 poäng till någon för att jag känner dem bra eller tycker om namnet eller någe sådant...?

En sista fråga:
Kan du skriva: Den rikaste.
Efter mitt namn. Bara n rolig sak!

30 jul, 2012 22:01

Borttagen

Avatar


Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Borttagen:
Jag går med i distrikt 6 om jag får det


I think its full!

Jag sätter in dig i alla fall. Det ser ut att bli 24 spelare trots allt


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m7umi3MyJU1rpmf9v.png

30 jul, 2012 22:02

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av Celest Gaunt:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Celest Gaunt:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Celest Gaunt:
Kan man vara sponsorn/sponsor?

ofc det är ju viktigaste


Hur många behöver du?
Så... Kan du berätta?
Jag ger varje distrikt en viss summa poäng, eller? Får jag 145 poäng som jag delar på och ger, eller?
Förklara. Ger jag poäng till de jag vill ska vinna eller till de som jag tycker klarar sig bäst i spelen? Eller till de som jag tycker har bäst handledare?

Du ger poäng av samma andledning som sponsorerna i Hunger Games.
Och du har bara 10 poäng per dag som du ska ge till helst bara ett distrikt. En speldag alltså, inte en riktig dag


Okej. Varje speldag delar jag ut 10 poäng. Och handledarna avgör om de ska spara dem eller om de ska ge ut dem på en gåva direkt?
Då förstår jag. Ska de skriva mallar? För de vore roligare om de skrev en mall eller något, så att jag inte ger 10 poäng till någon för att jag känner dem bra eller tycker om namnet eller någe sådant...?

En sista fråga:
Kan du skriva: Den rikaste.
Efter mitt namn. Bara n rolig sak!

det kommer en liten mall som sponsorer får läsa, och handledarna från det egna distriktet

Visst, men det betyder inte att du får mer poäng

~MY TUMBLR~

30 jul, 2012 22:03

Celest Gaunt
Elev

Avatar


Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Celest Gaunt:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Celest Gaunt:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Celest Gaunt:
Kan man vara sponsorn/sponsor?

ofc det är ju viktigaste


Hur många behöver du?
Så... Kan du berätta?
Jag ger varje distrikt en viss summa poäng, eller? Får jag 145 poäng som jag delar på och ger, eller?
Förklara. Ger jag poäng till de jag vill ska vinna eller till de som jag tycker klarar sig bäst i spelen? Eller till de som jag tycker har bäst handledare?

Du ger poäng av samma andledning som sponsorerna i Hunger Games.
Och du har bara 10 poäng per dag som du ska ge till helst bara ett distrikt. En speldag alltså, inte en riktig dag


Okej. Varje speldag delar jag ut 10 poäng. Och handledarna avgör om de ska spara dem eller om de ska ge ut dem på en gåva direkt?
Då förstår jag. Ska de skriva mallar? För de vore roligare om de skrev en mall eller något, så att jag inte ger 10 poäng till någon för att jag känner dem bra eller tycker om namnet eller någe sådant...?

En sista fråga:
Kan du skriva: Den rikaste.
Efter mitt namn. Bara n rolig sak!

det kommer en liten mall som sponsorer får läsa, och handledarna från det egna distriktet

Visst, men det betyder inte att du får mer poäng


Aha. Så det gäller att skriva den mest övertygande mallen. Ska frivilliga handledare också skriva en mall om deras?

30 jul, 2012 22:09

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av Celest Gaunt:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Celest Gaunt:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Celest Gaunt:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Celest Gaunt:
Kan man vara sponsorn/sponsor?

ofc det är ju viktigaste


Hur många behöver du?
Så... Kan du berätta?
Jag ger varje distrikt en viss summa poäng, eller? Får jag 145 poäng som jag delar på och ger, eller?
Förklara. Ger jag poäng till de jag vill ska vinna eller till de som jag tycker klarar sig bäst i spelen? Eller till de som jag tycker har bäst handledare?

Du ger poäng av samma andledning som sponsorerna i Hunger Games.
Och du har bara 10 poäng per dag som du ska ge till helst bara ett distrikt. En speldag alltså, inte en riktig dag


Okej. Varje speldag delar jag ut 10 poäng. Och handledarna avgör om de ska spara dem eller om de ska ge ut dem på en gåva direkt?
Då förstår jag. Ska de skriva mallar? För de vore roligare om de skrev en mall eller något, så att jag inte ger 10 poäng till någon för att jag känner dem bra eller tycker om namnet eller någe sådant...?

En sista fråga:
Kan du skriva: Den rikaste.
Efter mitt namn. Bara n rolig sak!

det kommer en liten mall som sponsorer får läsa, och handledarna från det egna distriktet

Visst, men det betyder inte att du får mer poäng


Aha. Så det gäller att skriva den mest övertygande mallen. Ska frivilliga handledare också skriva en mall om deras?

Nää, handledarna behöver man inte veta något om

~MY TUMBLR~

30 jul, 2012 22:10

Celest Gaunt
Elev

Avatar


^^

Blä...

Jaja. Men jaja.
HÖRDE NI DET! DET ÄR BÄST ATT NI SKRIVER EN BRA MALL!

30 jul, 2012 22:11

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Spelare:

Distrikt 1:
LolFeelings

Distrikt 2:
Ginny.:.Weasley

Distrikt 3:
LupinMarauder

Distrikt 4:

Distrikt 5:

Distrikt 6:
AlexZz
Jinora

Distrikt 7:

Distrikt 8:
Malva Lovegood

Distrikt 9:

Distrikt 10:

Distrikt 11:
Luna.Lovegood

Distrikt 12:

Rekomenderas att kolla första sidan. Jag börjar med distrikt 1

Skrivet av Celest Gaunt:
^^

Blä...

Jaja. Men jaja.
HÖRDE NI DET! DET ÄR BÄST ATT NI SKRIVER EN BRA MALL!

Ingen mall. De kommer att bli intervjuade och det kommer bli till en mall, så se upp med vad ni säger

~MY TUMBLR~

30 jul, 2012 22:13

Celest Gaunt
Elev

Avatar


^^
Usch... du förstör mitt liv!

THAT IS HOW A SPELLEDARE DO IT!

30 jul, 2012 22:14

Victoire Weasly
Elev

Avatar


Skrivet av Celest Gaunt:
^^
Usch... du förstör mitt liv!

THAT IS HOW A SPELLEDARE DO IT!

Ser du Flummig författare va??

~MY TUMBLR~

30 jul, 2012 22:16

Celest Gaunt
Elev

Avatar


^^^jaja..

30 jul, 2012 22:17

1 2 3 4 5 ... 34 35 36

Forum > Fanfiction > The Sponsor Games

Du får inte svara på den här tråden.