Vilken scen?
Forum > Harry Potter > Vilken scen?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Peeves saknar jag jättemycket, de borde ha haft mer med Dobby och inte hoppat över Winky, INTE UTESLUTA VARENDA JÄVLA QUIDDITCH MATCH (ursäkta), Hogsmeade, mer om Gellert och dödsdagsfesten fattas mig något enormt.
7 aug, 2012 20:22 |
|
EllieRavenclaw
Elev |
Du Dudley säger hejdå till Harry och när Harry och Petunia pratar i sjuan.
Marry Ron, be best friend with Hermione, hang out with Ginny, laugh with Fred and George, save the word with Harry, talk with Dumbledore, be brave with Neville, be difrend with Luna and live your life as a Potterhead ♥ aqua Jag är stolt medlem i 000 ♥ 7 aug, 2012 20:29 |
|
Confringo
Elev |
7 aug, 2012 20:30 |
|
PureSlytherin
Elev |
Jag hade velat ha med scenen där Dumbledore kommer hem till Dursleys i sexan! Det hade varit awesome, istället för att han hämtade Harry på den där stationen!
8 aug, 2012 12:20 |
|
inovember
Elev |
När Dudley säger hejdå till Harry, och när Petunia och Harry pratar om hans föräldrar och det, saknar jag. Men det är mycket jag hade velat skulle vara med.
8 aug, 2012 15:57 |
|
Borttagen
|
Allt borde finnas med
8 aug, 2012 16:16 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Alla saker som saknas. Visst, filmerna skulle bli väldigt långa då, men seriöst, ett äkta Potterhead tröttnar aldrig på det, så det är nog inget problem.
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 8 aug, 2012 16:56 |
|
Poppy Hoghedge
Elev |
När Harry får brev på Weasley och det är massa frimärken på
8 aug, 2012 17:50 |
|
PureSlytherin
Elev |
Skrivet av Sirius Orion Black: Å andra sidan skulle det bli enormt långa och extremt många filmer då. Jag tror inte någon skulle orka se det. JAG skulle lätt se dom!
8 aug, 2012 17:55 |
|
Zaga
Elev |
När harry och cho går till den där kaffe stellet
13 aug, 2012 20:57 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen