Bågskytte?
Forum > Off Topic > Bågskytte?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Det skulle vara väldigt kul och jag skulle gärna pröva på om jag skulle få möjlighet, men jag håller mig till prickskytte med luftpistol så länge
29 mar, 2013 18:21 |
|
Borttagen
|
Jag har provat på bågskytte och jag gillade det verkligen jättemycket!! Jag hade börjat där om det inte var för att de som hade bågskyttet var så himla otrevliga....
29 mar, 2013 18:24 |
|
Lea Lovegood
Elev |
Gissa vem som kom två i sin första bågskyttetävling?
THIS GUURL att det bara var en till i min bågklass spelar ingen roll hehe
Förlåt för att jag suger.
7 apr, 2013 17:32 |
|
TheDeathlyHallow
Elev |
Någon som kör bågskytte här i Linköping?
4 jun, 2013 22:06 |
|
Solkatten
Elev |
Jag skulle vilja börja i höst.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 mar, 2014 11:55 |
|
Borttagen
|
Igår hämtade jag äntligen min ryttarbåge ♥ så ikväll ska det provskjutas och senare i veckan kanske jag vågar prova från hästryggen!
4 mar, 2014 16:03 |
|
LunaLovegood1
Elev |
En av mina bästa och äldsta vänner går på bågskytte och är/var bäst i Sverige i sin åldersgrupp! Personligen tycker jag att det är extremt kul att skjuta, och funderar på att börja någonstans, men jag vet inte riktigt...
4 mar, 2014 17:24 |
|
Borttagen
|
9 mar, 2014 18:10 |
|
Borttagen
|
Testade lite på något sånt här medeltidsställe.
Jag och min kusin stod och sköt i timmar 9 mar, 2014 18:31 |
|
Majaluna
Elev |
14 mar, 2014 10:37 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen