Karaktärerna...?
Forum > Harry Potter > Karaktärerna...?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mandi
Elev |
21 dec, 2012 22:04 |
|
emmasagman
Elev |
sirius, remus, luna, ron, fred & geroge, hagrid, snigelhorn!
22 dec, 2012 15:38 |
|
erik potter123
Elev |
alla men bellatrix är jag osäker på men hon är cool
Spoiler:
Tryck här för att visa! 22 dec, 2012 17:05 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
Hermione
Ginny Luna Neville Draco Albus Horace Minerva Remus Sirius Harry Ron Fred och George Hagrid(var väl i Gryffindor, eller?) Voldemort Bellatrix 22 dec, 2012 21:28 |
|
Viethina
Elev |
Svårt, men Ron är ett självklart. Vem kan undgå honom?
Man av Stål, Fader av Guld http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34739&page=1#p2219271 Regrets Collect Like Old Friends SV http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34672&page=1#p2212091 22 dec, 2012 21:31 |
|
Borttagen
|
idk why men jag älskar neville! sen for some reason älskar jag lupin också!
22 dec, 2012 23:24 |
|
Borttagen
|
Dom flesta.
23 dec, 2012 05:44 |
|
Fantasia
Elev |
23 dec, 2012 09:21 |
|
Zendaya
Elev |
MÅNGA
Inga dödsätare. 23 dec, 2012 10:08 |
|
Borttagen
|
-Sirius Black
-Fred -Trion 23 dec, 2012 10:12 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen