Vilket elevhem VILLE ni vara i?
Forum > Harry Potter > Vilket elevhem VILLE ni vara i?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Ravenclaw.
Fast vart gryffindor på pottermore och har insett att det nog stämmer :3 24 jul, 2012 23:56 |
|
Borttagen
|
Jag minns inte om jag hade några preferenser alls... det känns som jag alltid varit/velat vara Hufflepuff men när jag blev det i ett test första gången (hogwarts.nu) hade jag ändå varit ett Harry Potter-fan i tre år redan, men jag hade nog inte tänkt på det så noga innan dess. Men om jag skulle gissa var det antingen Ravenclaw eller Hufflepuff.
25 jul, 2012 00:13 |
|
Borttagen
|
Jag ville såklart hamna i gryffindor! Man hade ju sin vackra lilla bild av den gyllene trion och gryffindorare (inte för att den inte stämmer) men senare i livet så ser man ju andra sidor också.
25 jul, 2012 00:39 |
|
Borttagen
|
Ravenclaw
25 jul, 2012 00:55 |
|
Ladusvalan
Elev |
Jag har alltid sett mig själv som en Ravelclaware, så jag är nöjd!
25 jul, 2012 08:43 |
|
Ponnylover
Elev |
25 jul, 2012 09:08 |
|
Borttagen
|
Rawenclaw
25 jul, 2012 09:09 |
|
.:Elise:.
Elev |
25 jul, 2012 09:13 |
|
Irah
Elev |
25 jul, 2012 10:14 |
|
bluebirdflies
Elev |
Gryffindor
draco dormiens nunquam titillandus~~ Hogwarts will always be there to welcome you home <3 25 jul, 2012 11:21 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen