Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Om Harry var en tjej och på riktigt?

Forum > Harry Potter > Om Harry var en tjej och på riktigt?

1 2 3 4
Användare Inlägg
me.
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Det hade räddat alla tjejerna för att då behöver man inte va kille bara för att vara bäst

Va, tjejer är väl lika bra och Harry är inte bäst. Folk är bäst på sina egna sätt och Hermione hjälper Harry till stor del.

Haha, det skulle vara as kul om han var tjej och skulle bli tillsammans med Draco och sen skulle dem gifta sig och ... ♥

4 sep, 2012 17:10

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > Om Harry var en tjej och på riktigt?

Du får inte svara på den här tråden.