Om Harry var en tjej och på riktigt?
Forum > Harry Potter > Om Harry var en tjej och på riktigt?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
me.
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det hade räddat alla tjejerna för att då behöver man inte va kille bara för att vara bäst Va, tjejer är väl lika bra och Harry är inte bäst. Folk är bäst på sina egna sätt och Hermione hjälper Harry till stor del. Haha, det skulle vara as kul om han var tjej och skulle bli tillsammans med Draco och sen skulle dem gifta sig och ... ♥ 4 sep, 2012 17:10 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen