Lajv med Harry Potter-tema
Forum > Harry Potter > Lajv med Harry Potter-tema
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Zmaragd: Skrivet av Lily Brown: Jag är på, om jag kan förstås. Men annars är jag typ en planerings nörd, i alla fall om man ska planera något kul. Läxor är jag jätte dålig på att planera. Men jag är på! Oh, samma här! Jag älskar att planera! Det är typ alltid så här när jag och mina kompisar ska fixa någon fest eller något: Typ tre veckor innan festen: Jag: Hörupp nu allihopa! Har ni fixat allting? (jag själv har typ fixat mer en hälften av alla sakerna) Kompis: Men Matilda, kom igen nu. Kan vi inte vänta lite med fixet? Det är ju trots allt jättelång tid kvar. Jag: Nejmen, vi måste ju hinna klart med allting! Föresten, var lade du ballongerna? *vara superstressad* ------------------------------ Men kul i alla fall att du är på Åh om ni typ ska planera någonting är jag så på! XD Alltså jag älskar sånt här! 22 aug, 2012 20:27 |
|
Lily Brown
Elev |
Skrivet av Zmaragd: Skrivet av Lily Brown: Jag är på, om jag kan förstås. Men annars är jag typ en planerings nörd, i alla fall om man ska planera något kul. Läxor är jag jätte dålig på att planera. Men jag är på! Oh, samma här! Jag älskar att planera! Det är typ alltid så här när jag och mina kompisar ska fixa någon fest eller något: Typ tre veckor innan festen: Jag: Hörupp nu allihopa! Har ni fixat allting? (jag själv har typ fixat mer en hälften av alla sakerna) Kompis: Men Matilda, kom igen nu. Kan vi inte vänta lite med fixet? Det är ju trots allt jättelång tid kvar. Jag: Nejmen, vi måste ju hinna klart med allting! Föresten, var lade du ballongerna? *vara superstressad* ------------------------------ Men kul i alla fall att du är på Typ så för mig med.
24 aug, 2012 15:49 |
|
Miss Black
Elev |
Så kul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vill verkligen vara med om det blir ett sånt! Så himla kul!!!!!!!!!!!!!!
Min bokblogg
24 aug, 2012 15:53 |
|
MissWentz
Elev |
Skrivet av MissWentz: Min skolas gympasal går ju faktiskt att hyra, och jag tror inte att det är så dyrt. Typ Göteborg? Jag kan se om man kan låna min skola. (min kompis började där bara för att det ser lite ut som Hogwarts xD) ![]()
24 aug, 2012 18:34 |
|
Borttagen
|
Fan vad kul! :O
26 aug, 2012 13:21 |
|
EMELESEL
Elev |
Hey den 8 September (samma dag som Pottermässan, lite oturligt) så är det förresten HP lajv i Uppsala.
4 sep, 2012 19:59 |
|
Lily Brown
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Hey den 8 September (samma dag som Pottermässan, lite oturligt) så är det förresten HP lajv i Uppsala. Vaaaa!!!!???
5 sep, 2012 17:49 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Lily Brown: Skrivet av EMELESEL: Hey den 8 September (samma dag som Pottermässan, lite oturligt) så är det förresten HP lajv i Uppsala. Vaaaa!!!!??? här Hittade inte dit förut eftersom jag tackat nej till eventet. Tror att de söker folk till Fenixordern, alla vill tydligen vara onda. xD 5 sep, 2012 18:16 |
|
j-k heap
Elev |
det vorre grymt
struntirunt 5 sep, 2012 18:19 |
|
Whya
Elev |
5 sep, 2012 18:42 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen