Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Förälskad (Sv)

Forum > Fanfiction > Förälskad (Sv)

1 2 3 4 5 ... 11 12 13
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


När kommer det mer? ♥

25 jul, 2012 23:41

blueberrydreams
Elev

Avatar


Skriver mera nu

Jag och James var uppe i hans rum. Huset var tomt eftersom de andra var och handlade julklappar. Vi låg på hans säng och höll på med det jag för två månader sedan hade tvingats att göra mot min vilja. Sex. När det var med rätt person var det härligt. Annars, så plågades man inuti. Det visste jag så väl om.

James och jag funderade på att köpa en lägenhet i Hogsmeade tilsammans. Långt borta från huset med förfärliga minnen.

Julafton var imorgon. Det skulle bli roligt. Huset var fullproppat med paket till alla så alla skulle få sina presenter. Utom jag. Jag förväntade mig inte att Ginny och Harry skulle köpa någonting åt mig. Jag förväntade mig ingenting.

Nästa morgon när jag vaknade bredvid James låg våra julklappar vid fotändan av sängen. Min hög var större än hans och jag väckte honom med samma entusiasm som ett litet barn på julaftons morgon med en kyss.
-''Älskling! Det är Julafton!'' Han vaknade genast vid ordet 'älskling'. Han satte sig genast upp och kysste mig. Passionerat.

Vi öppnade våra presenter och jag blev otroligt lycklig över mina. Smycken för det mesta. En stor hög med fina kläder fick jag från Ginny och Hermione. Blandannat en vit balklänning med röd trim som jag skulle ha på festen. Jag provade den genast och den satt som ett smäck. James klappade i händerna och busvisslade.

Jag bytte till vanliga kläder och vi gick ner till frukosten. Jag tackade alla för presenterna och Victoirie, Dominique och Rose kom över. Vi tjejer gjorde oss i ordning tilsammans och okuperade James rum. När vi sa det till honom blev han lite sur men en snabb kyss och en tyst påminnelse om vad vi skulle göra inatt fick honom på bättre humör.

Det var kul att hänga med tjejerna även om vi var lite olika i ålder. Dom och jag var lika gamla så vi blev genast bra vänner. Fast Vic förstod mig mer när det gällde min historia från Hogsmeade.

När jag klev ner för trappan till köket var det som i en film. Alla drog efter andan. Jag såg fantastisk ut i den vita klänningen och mitt röda år matchade detaljerna på klänningen. Håret var lockat och uppsatt. Med röda läppar som också matchade detaljerna såg jag äldre ut. Mina kurvor satt perfekt i klänningen som om den var skräddarsydd för mig. Ett diamanthalsband som jag fått av James hängde runt halsen. Vita högklackade skor satt på fötterna och i öronen satt diamantörhängen.

James klev fram till mig. Han kysste mig och Albus och Lilly började skratta. James och jag gick ut genom dörren och han transfererade oss till Kråkboet. Molly Weasly gav mig en komplimang på klänningen och detsamma gjorde Hermione som sprang fram till mig och kramade mig när hon såg mig i hennes present.

Teddy Lupin synade mig med imponerad min. Victoire knuffade honom på armen och han skrattade och gav henne en kyss. Hans hår var rött och grönt för tillfället.

Festen var otrolig. Det kändes som om jag var mittpunkten i det hela. Det var jag antagligen också.

Tänkte ha några feelgood kapitel efter det deprimerande med våldtäckten...

dinisaurie.blogg.se

26 jul, 2012 01:45

Borttagen

Avatar


mer!!

26 jul, 2012 07:54

Borttagen

Avatar


Bra!

26 jul, 2012 08:31

blueberrydreams
Elev

Avatar


Haha tack!! Ska skriva mer när jag hinner... Min lillebror fyller år idag så vi ska ha fest.... Boringgggg....

dinisaurie.blogg.se

26 jul, 2012 12:29

Trezzan
Elev

Avatar


Grymt bra (

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F26a33f1fa7e0716925d3ab75037f4105%2Ftumblr_pwownpSxMz1qeha15o2_250.gifv https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F927c84ab000498a09ed8c5c9547c49fc%2F201698b7bdf4af1f-99%2Fs400x600%2F57008a1793357efdd00509f8e9c234eeecaf7281.jpg

26 jul, 2012 15:01

Borttagen

Avatar


Läser ikapp sen, men det jag hann läsa var bra

26 jul, 2012 15:16

blueberrydreams
Elev

Avatar

+1


Åh ni är så snälla!!! Jag håller på att planera att lägfa upp denna på eng på fanfiction.net om nån är intrresserad kan ni få länken när den ör uppe. Förövrigt heter jag Annie2000 där... :3

dinisaurie.blogg.se

26 jul, 2012 15:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av blueberrydreams:
Åh ni är så snälla!!! Jag håller på att planera att lägfa upp denna på eng på fanfiction.net om nån är intrresserad kan ni få länken när den ör uppe. Förövrigt heter jag Annie2000 där... :3
Intresserad

26 jul, 2012 15:51

blueberrydreams
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av blueberrydreams:
Åh ni är så snälla!!! Jag håller på att planera att lägfa upp denna på eng på fanfiction.net om nån är intrresserad kan ni få länken när den ör uppe. Förövrigt heter jag Annie2000 där... :3
Intresserad
haha!! Jag går till datorn om typ tio sekunder och lägger upp texten... :3

dinisaurie.blogg.se

26 jul, 2012 16:14

1 2 3 4 5 ... 11 12 13

Forum > Fanfiction > Förälskad (Sv)

Du får inte svara på den här tråden.