The Wizarding World of Harry Potter
Forum > Harry Potter > The Wizarding World of Harry Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ronald Weasley
Elev |
Ska typ dit till sommarn
25 jan, 2013 17:57 |
|
chokladglasyr
Elev |
Min bästa kompis var där i november för andra gången och hon gillar inte ens HP.. Hon köpte iallafall Sirius trollstav åt mig vilket jag tyckte var hur snällt som helst!! ♥
the ones that love us never really leave us <3 26 jan, 2013 10:39 |
|
Borttagen
|
Jag har varit så pepp på det där sen de först började prata om att bygga parken (för en himla massa år sen *gammal*) Anywho, får nog nöja mig med Warner Bros Studio Tour i London först. Sen får vi se om jag kan samla ihop pengar nog till WWoHP.
Gillar dock att man kan köpa vissa saker från souvenirbutiken där via Warner Bros online shop. 26 jan, 2013 14:37 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen