Our Dream Came True
Forum > Fanfiction > Our Dream Came True
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Bombarda: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Bombarda: Skrivet av Borttagen: SUPER! Men du måste skriva om Harry Absolut ! Fast mest om Harry ibland kanske jag fokuserar mer på honom och ibland mer på någon annan vi ska inte utesluta någon xD Nej, absolut inte Louis UÄcK. Vad är det för fel på honom? >:o ;; ![]()
20 jul, 2012 19:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Bombarda: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Bombarda: Skrivet av Borttagen: SUPER! Men du måste skriva om Harry Absolut ! Fast mest om Harry ibland kanske jag fokuserar mer på honom och ibland mer på någon annan vi ska inte utesluta någon xD Nej, absolut inte Louis UÄcK. Vad är det för fel på honom? >:o Jag tycker inte om hans lugg. UäCk. 20 jul, 2012 20:06 |
|
Miss_Green
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Miss_Green: Skrivet av Bombarda: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Bombarda: Skrivet av Borttagen: SUPER! Men du måste skriva om Harry Absolut ! Fast mest om Harry ibland kanske jag fokuserar mer på honom och ibland mer på någon annan vi ska inte utesluta någon xD Nej, absolut inte Louis UÄcK. Vad är det för fel på honom? >:o Jag tycker inte om hans lugg. UäCk. D': ;; ![]()
20 jul, 2012 20:49 |
|
Shaunee
Elev |
Verkligen jättebra!
Känner mig lite tjatig nu, men men Här är en länk till en 1D-ff som en kompis har skrivit. Den är ganska ny (bara 2 kapitel ute) Close your eyes and dream 22 jul, 2012 22:44 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Shaunee: Verkligen jättebra! Känner mig lite tjatig nu, men men Här är en länk till en 1D-ff som en kompis har skrivit. Den är ganska ny (bara 2 kapitel ute) Close your eyes and dream bevakar redan den Kärlek till alla! 22 jul, 2012 23:10 |
|
Shaunee
Elev |
AAbfagiwegwufgowhfgwo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(sorry, men jag blir galen om du inte skriver snart, eller bara kommer med lite... extramaterial) Den stora nackdelen med att jag älskar din ff, jag börjar typ stalka dig, och blir helt dhofgowefhweo galen tiden mellan inläggen Men jag har faktiskt klarat att inte börja stalka dig än... 25 jul, 2012 22:57 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Shaunee: AAbfagiwegwufgowhfgwo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (sorry, men jag blir galen om du inte skriver snart, eller bara kommer med lite... extramaterial) Den stora nackdelen med att jag älskar din ff, jag börjar typ stalka dig, och blir helt dhofgowefhweo galen tiden mellan inläggen Men jag har faktiskt klarat att inte börja stalka dig än... jag ska skriva snart♥ Det har bara hänt mkt den sista tiden som har gjort att jag inte riktigt haft lusten eller inspiration till att skriva:/ Men innan söndag ska jag få fram ett kapitel. sen kommer det inte komma på ca en vecka då jag ska till gbg^^ Kärlek till alla! 25 jul, 2012 23:00 |
|
Shaunee
Elev |
Skrivet av Bombarda: Skrivet av Shaunee: AAbfagiwegwufgowhfgwo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (sorry, men jag blir galen om du inte skriver snart, eller bara kommer med lite... extramaterial) Den stora nackdelen med att jag älskar din ff, jag börjar typ stalka dig, och blir helt dhofgowefhweo galen tiden mellan inläggen Men jag har faktiskt klarat att inte börja stalka dig än... jag ska skriva snart♥ Det har bara hänt mkt den sista tiden som har gjort att jag inte riktigt haft lusten eller inspiration till att skriva:/ Men innan söndag ska jag få fram ett kapitel. sen kommer det inte komma på ca en vecka då jag ska till gbg^^ Åh, hoppas du får tillbaka skrivarlusten och/eller inspirationen ♥ Lääängar till söndag ♥♥♥ Jag kommer dö. Fullständigt 25 jul, 2012 23:03 |
|
LunaLovegood1
Elev |
3 aug, 2012 14:42 |
|
Conflate
Elev |
3 aug, 2012 15:04 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen