Ginny Weasley och hemligheternaskamare
Forum > Fanfiction > Ginny Weasley och hemligheternaskamare
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Majis
Elev |
Skrivet av Lida: Skrivet av Majis: Det gör ju inget att man gör stavfel, men man kan ju alltid lära sig! Såna ord som dyker upp ofta tänkte jag att jag kan hjälpa till med om det är okej? Det stavas "lektion" inte "lesion", det är ett sånt jobbigt ord att stava till, men det ordet dyker ju upp ofta för det är ju liksom på en skola så tänkte säga det Det var typ de två orden som jag tänkte att det skulle vara bra att veta för det kommer ju säkert dyka upp väldigt ofta men då vet du hur det stavas Jag karapade länge med att få lektion rätt men min *host* duma dator fattade inte vad jag menade.l Vad menar du med "karapade"? O.o Hehe, jag är trögtänkt, i know! Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 27 jul, 2012 13:15 |
|
Lida
Elev |
Skrivet av Majis: Skrivet av Lida: Skrivet av Majis: Det gör ju inget att man gör stavfel, men man kan ju alltid lära sig! Såna ord som dyker upp ofta tänkte jag att jag kan hjälpa till med om det är okej? Det stavas "lektion" inte "lesion", det är ett sånt jobbigt ord att stava till, men det ordet dyker ju upp ofta för det är ju liksom på en skola så tänkte säga det Det var typ de två orden som jag tänkte att det skulle vara bra att veta för det kommer ju säkert dyka upp väldigt ofta men då vet du hur det stavas Jag karapade länge med att få lektion rätt men min *host* duma dator fattade inte vad jag menade.l Vad menar du med "karapade"? O.o Hehe, jag är trögtänkt, i know! " Krabade" Att det inte gick, funkade eller något sådant tror jag 27 jul, 2012 13:17 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Lida: Skrivet av Majis: Skrivet av Lida: Skrivet av Majis: Det gör ju inget att man gör stavfel, men man kan ju alltid lära sig! Såna ord som dyker upp ofta tänkte jag att jag kan hjälpa till med om det är okej? Det stavas "lektion" inte "lesion", det är ett sånt jobbigt ord att stava till, men det ordet dyker ju upp ofta för det är ju liksom på en skola så tänkte säga det Det var typ de två orden som jag tänkte att det skulle vara bra att veta för det kommer ju säkert dyka upp väldigt ofta men då vet du hur det stavas Jag karapade länge med att få lektion rätt men min *host* duma dator fattade inte vad jag menade.l Vad menar du med "karapade"? O.o Hehe, jag är trögtänkt, i know! " Krabade" Att det inte gick, funkade eller något sådant tror jag Jaha! Krabbade! Ja! Småländska uttryck är de bästa Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 27 jul, 2012 13:18 |
|
Lida
Elev |
Skrivet av Majis: Skrivet av Lida: Skrivet av Majis: Skrivet av Lida: Skrivet av Majis: Det gör ju inget att man gör stavfel, men man kan ju alltid lära sig! Såna ord som dyker upp ofta tänkte jag att jag kan hjälpa till med om det är okej? Det stavas "lektion" inte "lesion", det är ett sånt jobbigt ord att stava till, men det ordet dyker ju upp ofta för det är ju liksom på en skola så tänkte säga det Det var typ de två orden som jag tänkte att det skulle vara bra att veta för det kommer ju säkert dyka upp väldigt ofta men då vet du hur det stavas Jag karapade länge med att få lektion rätt men min *host* duma dator fattade inte vad jag menade.l Vad menar du med "karapade"? O.o Hehe, jag är trögtänkt, i know! " Krabade" Att det inte gick, funkade eller något sådant tror jag Jaha! Krabbade! Ja! Småländska uttryck är de bästa Ja, det är ett smålenskt ut tryck. 27 jul, 2012 13:20 |
|
Majis
Elev |
Skrivet av Lida: Skrivet av Majis: Skrivet av Lida: Skrivet av Majis: Skrivet av Lida: Skrivet av Majis: Det gör ju inget att man gör stavfel, men man kan ju alltid lära sig! Såna ord som dyker upp ofta tänkte jag att jag kan hjälpa till med om det är okej? Det stavas "lektion" inte "lesion", det är ett sånt jobbigt ord att stava till, men det ordet dyker ju upp ofta för det är ju liksom på en skola så tänkte säga det Det var typ de två orden som jag tänkte att det skulle vara bra att veta för det kommer ju säkert dyka upp väldigt ofta men då vet du hur det stavas Jag karapade länge med att få lektion rätt men min *host* duma dator fattade inte vad jag menade.l Vad menar du med "karapade"? O.o Hehe, jag är trögtänkt, i know! " Krabade" Att det inte gick, funkade eller något sådant tror jag Jaha! Krabbade! Ja! Småländska uttryck är de bästa Ja, det är ett smålenskt ut tryck. Jao Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 27 jul, 2012 13:23 |
|
Lida
Elev |
Smålad äger
27 jul, 2012 13:24 |
|
Majis
Elev |
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 27 jul, 2012 13:26 |
|
Lida
Elev |
JA, det är ju sant
27 jul, 2012 13:27 |
|
Majis
Elev |
Ja
Hej, hej, här glider Majsen in! (?) You can call me Dr M 27 jul, 2012 13:32 |
|
amanda1104
Elev |
Bra!!!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 28 jul, 2012 22:24 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen