Mer godis i godisbaronen!
Forum > Mugglarportalen > Mer godis i godisbaronen!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sirius Orion Black
Elev |
Jag skulle vilja se bubbles bästa blåstuggummi (eller vad det heter). Så kan en del av profilen bli igenkletad med tuggummi eller så kan hela profilen vara innesluten i en genomskinlig tuggummibubbla i ca 1 timme.
I would have died! I would have died rather than betray my friends 22 sep, 2012 16:50 |
|
Klara Weysley
Elev |
Jag tycker det är en super ide ♥
22 sep, 2012 17:42 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen