Er innersta önskan!
Forum > Harry Potter > Er innersta önskan!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Black
Elev |
30 jan, 2011 17:36 |
|
parkinson123
Elev |
30 jan, 2011 17:41 |
|
Black
Elev |
30 jan, 2011 17:44 |
|
parkinson123
Elev |
Han är otroligt charmig i alla böcker enligt mig, men håller med om att han är jätte söt i dem 2 första filmerna.. likaså Neville. ;3
Men Draco är min stora favorit och jag avgudar stackarn.... och Severus♥ ![]()
30 jan, 2011 17:46 |
|
Black
Elev |
avgudar Severus med, men inte Draco.. hehe, men min personliga favorit är helt klart Sirius Black :3
30 jan, 2011 17:48 |
|
Estelle
Elev |
Skrivet av parkinson123: Han är otroligt charmig i alla böcker enligt mig, men håller med om att han är jätte söt i dem 2 första filmerna.. likaså Neville. ;3 Men Draco är min stora favorit och jag avgudar stackarn.... och Severus♥ mm She thinks you are the chosen one. I am the chosen one. Ahu! 30 jan, 2011 17:49 |
|
Black
Elev |
30 jan, 2011 17:50 |
|
WaitingRose
Elev |
Tyckte draco va söt när jag var mindre, men neeh inte nu!
Papoy! Papoy! 30 jan, 2011 18:29 |
|
Freddie
Elev |
att jag kunde trolla eller flyga
30 jan, 2011 18:39 |
|
Oskan
Elev |
Vet inte riktigt...
Tänker man direkt på det så är ju pengar aldrig fel, men att ha någon hade verkligen varit något! "May the force be equal to mass times acceleration" 30 jan, 2011 23:41 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen