Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Draco och Hermiones kärlek

Forum > Fanfiction > Draco och Hermiones kärlek

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
tjejigadia
Elev

Avatar


"bevakar"

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lyla6viKfH1r27p4l.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F8fe1997e0194b18a9bd864b4a69bf03d%2Ftumblr_mjsdxmftW71qa4sdgo1_250.gif

2 aug, 2012 14:00

Ariel
Elev

Avatar


Skrivet av Ormtunga:
Skrivet av Ariel:
Skrivet av Ormtunga:
meeeeeeeeeeer


taack!!♥
ni är sååå gulliga!!


vi vet. hahah nee jag skojjade bara. Du är också jätte gullig.
taaack! ♥

tack för att du bevakar den tjejigadia

//Ariel

3 aug, 2012 10:40

tjejigadia
Elev

Avatar


varsegod Ariel♥♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lyla6viKfH1r27p4l.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F8fe1997e0194b18a9bd864b4a69bf03d%2Ftumblr_mjsdxmftW71qa4sdgo1_250.gif

10 aug, 2012 18:25

Ariel
Elev

Avatar


Kapitel 1

Jag har varit och pudrat näsan, sa Hermione. Men varför kom du aldrig? Frågade Draco. Kan vi inte prata om det sen? Frågade Hermione tröttsamt. Ja, det kan vi ju göra då, sa Draco. De gick upp till behovsrummet och sökte efter sina borttappade saker som de inte kunde hitta. De hittade lite allt möjligt där och sen gick de med sakerna till sina sovsalar. Hermione tänkte på en sak, en sak som trängde in då hon skulle konsentrera sig. Det var vad hennes vänner tyckte om att hon och Draco var ihop. Hon var så konstig nu när hon var ihop med Draco.

Det var lite lite men jag kommer inte på så mycket mer.

//Ariel

7 okt, 2012 15:07

rosea
Elev

Avatar


"Vad gör hon där?"

HAHAHAHAAAAAAAAAAAA! Åh gud, "vad gör hon där?" Förresten så har Hermione brunt hår >.<

TEBAKS IGEN

7 okt, 2012 15:21

Ariel
Elev

Avatar


Skrivet av rosea:
"Vad gör hon där?"

HAHAHAHAAAAAAAAAAAA! Åh gud, "vad gör hon där?" Förresten så har Hermione brunt hår >.<

Jag vet!>.<
Jag har så l lite fantasi så det blir konstigt!>.<

//Ariel

18 okt, 2012 07:22

rosea
Elev

Avatar


Skrivet av Ariel:
Skrivet av rosea:
"Vad gör hon där?"

HAHAHAHAAAAAAAAAAAA! Åh gud, "vad gör hon där?" Förresten så har Hermione brunt hår >.<

Jag vet!>.<
Jag har så l lite fantasi så det blir konstigt!>.<


Jag vet inte varför jag gjorde det där >.<. Men den är söt

TEBAKS IGEN

18 okt, 2012 17:24

Ariel
Elev

Avatar


Skrivet av rosea:
Skrivet av Ariel:
Skrivet av rosea:
"Vad gör hon där?"

HAHAHAHAAAAAAAAAAAA! Åh gud, "vad gör hon där?" Förresten så har Hermione brunt hår >.<

Jag vet!>.<
Jag har så l lite fantasi så det blir konstigt!>.<


Jag vet inte varför jag gjorde det där >.<. Men den är söt

Jag vet!>.<

//Ariel

18 okt, 2012 19:29

rosea
Elev

Avatar


Skrivet av Ariel:
Skrivet av rosea:
Skrivet av Ariel:
Skrivet av rosea:
"Vad gör hon där?"

HAHAHAHAAAAAAAAAAAA! Åh gud, "vad gör hon där?" Förresten så har Hermione brunt hår >.<

Jag vet!>.<
Jag har så l lite fantasi så det blir konstigt!>.<


Jag vet inte varför jag gjorde det där >.<. Men den är söt

Jag vet!>.<


Jag oxå >.<

TEBAKS IGEN

18 okt, 2012 19:33

Ariel
Elev

Avatar


Skrivet av rosea:
Skrivet av Ariel:
Skrivet av rosea:
Skrivet av Ariel:
Skrivet av rosea:
"Vad gör hon där?"

HAHAHAHAAAAAAAAAAAA! Åh gud, "vad gör hon där?" Förresten så har Hermione brunt hår >.<

Jag vet!>.<
Jag har så l lite fantasi så det blir konstigt!>.<


Jag vet inte varför jag gjorde det där >.<. Men den är söt

Jag vet!>.<


Jag oxå >.<

>.<

//Ariel

18 okt, 2012 19:38

1 2 3 4 5

Forum > Fanfiction > Draco och Hermiones kärlek

Du får inte svara på den här tråden.