Draco och Hermiones kärlek
Forum > Fanfiction > Draco och Hermiones kärlek
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
tjejigadia
Elev |
2 aug, 2012 14:00 |
|
Ariel
Elev |
taaack! ♥
tack för att du bevakar den tjejigadia //Ariel 3 aug, 2012 10:40 |
|
tjejigadia
Elev |
10 aug, 2012 18:25 |
|
Ariel
Elev |
Kapitel 1
Jag har varit och pudrat näsan, sa Hermione. Men varför kom du aldrig? Frågade Draco. Kan vi inte prata om det sen? Frågade Hermione tröttsamt. Ja, det kan vi ju göra då, sa Draco. De gick upp till behovsrummet och sökte efter sina borttappade saker som de inte kunde hitta. De hittade lite allt möjligt där och sen gick de med sakerna till sina sovsalar. Hermione tänkte på en sak, en sak som trängde in då hon skulle konsentrera sig. Det var vad hennes vänner tyckte om att hon och Draco var ihop. Hon var så konstig nu när hon var ihop med Draco. Det var lite lite men jag kommer inte på så mycket mer. //Ariel 7 okt, 2012 15:07 |
|
rosea
Elev |
"Vad gör hon där?"
HAHAHAHAAAAAAAAAAAA! Åh gud, "vad gör hon där?" Förresten så har Hermione brunt hår >.< TEBAKS IGEN 7 okt, 2012 15:21 |
|
Ariel
Elev |
Skrivet av rosea: "Vad gör hon där?" HAHAHAHAAAAAAAAAAAA! Åh gud, "vad gör hon där?" Förresten så har Hermione brunt hår >.< Jag vet!>.< Jag har så l lite fantasi så det blir konstigt!>.< //Ariel 18 okt, 2012 07:22 |
|
rosea
Elev |
Skrivet av Ariel: Skrivet av rosea: "Vad gör hon där?" HAHAHAHAAAAAAAAAAAA! Åh gud, "vad gör hon där?" Förresten så har Hermione brunt hår >.< Jag vet!>.< Jag har så l lite fantasi så det blir konstigt!>.< Jag vet inte varför jag gjorde det där >.<. Men den är söt TEBAKS IGEN 18 okt, 2012 17:24 |
|
Ariel
Elev |
Skrivet av rosea: Skrivet av Ariel: Skrivet av rosea: "Vad gör hon där?" HAHAHAHAAAAAAAAAAAA! Åh gud, "vad gör hon där?" Förresten så har Hermione brunt hår >.< Jag vet!>.< Jag har så l lite fantasi så det blir konstigt!>.< Jag vet inte varför jag gjorde det där >.<. Men den är söt Jag vet!>.< //Ariel 18 okt, 2012 19:29 |
|
rosea
Elev |
Skrivet av Ariel: Skrivet av rosea: Skrivet av Ariel: Skrivet av rosea: "Vad gör hon där?" HAHAHAHAAAAAAAAAAAA! Åh gud, "vad gör hon där?" Förresten så har Hermione brunt hår >.< Jag vet!>.< Jag har så l lite fantasi så det blir konstigt!>.< Jag vet inte varför jag gjorde det där >.<. Men den är söt Jag vet!>.< Jag oxå >.< TEBAKS IGEN 18 okt, 2012 19:33 |
|
Ariel
Elev |
Skrivet av rosea: Skrivet av Ariel: Skrivet av rosea: Skrivet av Ariel: Skrivet av rosea: "Vad gör hon där?" HAHAHAHAAAAAAAAAAAA! Åh gud, "vad gör hon där?" Förresten så har Hermione brunt hår >.< Jag vet!>.< Jag har så l lite fantasi så det blir konstigt!>.< Jag vet inte varför jag gjorde det där >.<. Men den är söt Jag vet!>.< Jag oxå >.< >.< //Ariel 18 okt, 2012 19:38 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen