Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Angående Hermione Granger

Forum > Harry Potter > Angående Hermione Granger

1 2 3 4 5 ... 10 11 12
Användare Inlägg
Filifjonkan
Elev

Avatar


jag älskar henne

evak forever.

15 jul, 2012 19:26

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
I första boken hade jag lite svårt för henne, antagligen var hon nervös och uppstressad över miljöombytet, skolan och att lämna familjen då man bara är elva år är säkert ganska påfrestande. Jag tror att Hermione, utgående från hennes beteende, hade det ganska tufft i mugglarvärlden. Hon ger all energi till skolan och retade ganska snabbt upp andra. Jag tycker dock att det är en bra egenskap att prioritera skolan och efter ett tag smälter hon in precis lika bra som de andra. Jag gillar henne för att hon offrar allt för sina vänner, även om det innebär döden, att hon tar tillfället på Hogwarts i akt för att lära sig så mycket som möjligt och hennes blygsamhet inför hennes känslor för Ron. Hon är mysig helt enkelt


Men jag gillade Filmen om Harry Potter.


Hej Karl-Olov!

Du, som gjort flera Super Fina Hemsidor om mig med mera.

Skulle du inte kunna Skapa en Stor Webbsida om Harry Potter och hans Vänner också?

Eftersom jag gillar också Harry Potter-Filmerna samt Även Böckerna väldigt mycket.

Mvh. Christer Sjögren den BOMBÄKTA.


Ja detta skulle jag kanske skapa en Super Stor Webbsida om Harry Potter och dina Vänner

För Johanna Andersson Krüger hon har dock varit hemma hos dig i Hammarö och sett alla Filmerna samt böckerna

Stämmer inte detta nu då Christer Sjögren?

Förstår du hur jag menar nu då Christer Sjögren?

Mvh: Karl-Olov "THE REAL DEAL" och " DEN BOMBÄKTA " Nordin i Falun i Dalarna.

15 jul, 2012 19:28

Borttagen

Avatar


Haha, jag tror att vi har ett troll på sidan.

Varför skulle Chister Sjögren göra sitt yttersta för att folk här skulle veta att det var han, jag tror inte att det hade spelat någon roll

15 jul, 2012 19:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:


Haha, jag tror att vi har ett troll på sidan.

Varför skulle Chister Sjögren göra sitt yttersta för att folk här skulle veta att det var han, jag tror inte att det hade spelat någon roll


Jag tror inte allls att Christer Sjögren skulle vara ett Troll på Sidan så det så

Det dumt sagt av dig nu då.

15 jul, 2012 19:33

gurrapotter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Gillar henne väldigt mycket

Spoiler:
Tryck här för att visa!Vore inte fel att ha henne i sängen heller


HAHAHA

15 jul, 2012 19:36

Sara.Potter
Elev

Avatar

+1


Jag gillar henne!
Och hon knyter ihop allt tycker jag

“Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.” - Albus Dumbledore ϟ https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi50.tinypic.com%2F11khv61.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi50.tinypic.com%2F34pjtjn.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi48.tinypic.com%2F169onxt.gif

15 jul, 2012 19:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av gurrapotter:
Skrivet av Borttagen:
Gillar henne väldigt mycket

Spoiler:
Tryck här för att visa!Vore inte fel att ha henne i sängen heller


HAHAHA


Tack för Svaret då

15 jul, 2012 19:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av gurrapotter:
Skrivet av Borttagen:
Gillar henne väldigt mycket

Spoiler:
Tryck här för att visa!Vore inte fel att ha henne i sängen heller


HAHAHA


Hon skall säkert bestämma allt.

15 jul, 2012 19:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:


Haha, jag tror att vi har ett troll på sidan.

Varför skulle Chister Sjögren göra sitt yttersta för att folk här skulle veta att det var han, jag tror inte att det hade spelat någon roll


Jag tror inte allls att Christer Sjögren skulle vara ett Troll på Sidan så det så

Det dumt sagt av dig nu då.



Jag tror vad jag tror

15 jul, 2012 19:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
I första boken hade jag lite svårt för henne, antagligen var hon nervös och uppstressad över miljöombytet, skolan och att lämna familjen då man bara är elva år är säkert ganska påfrestande. Jag tror att Hermione, utgående från hennes beteende, hade det ganska tufft i mugglarvärlden. Hon ger all energi till skolan och retade ganska snabbt upp andra. Jag tycker dock att det är en bra egenskap att prioritera skolan och efter ett tag smälter hon in precis lika bra som de andra. Jag gillar henne för att hon offrar allt för sina vänner, även om det innebär döden, att hon tar tillfället på Hogwarts i akt för att lära sig så mycket som möjligt och hennes blygsamhet inför hennes känslor för Ron. Hon är mysig helt enkelt


Men jag gillade Filmen om Harry Potter.


Hej Karl-Olov!

Du, som gjort flera Super Fina Hemsidor om mig med mera.

Skulle du inte kunna Skapa en Stor Webbsida om Harry Potter och hans Vänner också?

Eftersom jag gillar också Harry Potter-Filmerna samt Även Böckerna väldigt mycket.

Mvh. Christer Sjögren den BOMBÄKTA.


Ja detta skulle jag kanske skapa en Super Stor Webbsida om Harry Potter och dina Vänner

För Johanna Andersson Krüger hon har dock varit hemma hos dig i Hammarö och sett alla Filmerna samt böckerna

Stämmer inte detta nu då Christer Sjögren?

Förstår du hur jag menar nu då Christer Sjögren?

Mvh: Karl-Olov "THE REAL DEAL" och " DEN BOMBÄKTA " Nordin i Falun i Dalarna.


Det vore Mycket Bra om du så snart som Möjligt skapade denna Super Stora Hemsida nu då Karl-Olov.

Som Tack för det så ska jag se till att du inom en Snar Framtid ska få komma på ett Långt Besök i Hammarö.

Samt att jag kommer bjuda dig på en Pang Middag i min stora Kåk.



Men en Fråga bara: När berättade Johanna Andersson Krüger detta om att Hon varit hemma hos mig och sett på Film nu då?

Mvh. Christer Sjögren (BOMBÄKTA)


Jo Johanna Andersson Krüger hade berätta detta under Hlelgen i Facebook.

Och min Fråga till dig Christer Sjögren

Kan du dock ta bort BLOCKERINGEN FÖR MIG nu då på Facebook nu då Christer Sjögren?

Förstår du hur jag menar nu då Christer Sjögren?

Mvh: Karl-Olov "THE REAL DEAL" och " DEN BOMBÄKTA " Nordin i Falun i Dalarna

15 jul, 2012 19:58

1 2 3 4 5 ... 10 11 12

Forum > Harry Potter > Angående Hermione Granger

Du får inte svara på den här tråden.