Alice på Hogwarts
Forum > Fanfiction > Alice på Hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Nadja_Gryffindor: Bra undrade nyss varför du inte skrivit på så länge och såg att ingen hade kommenterat. Det blir nt ett kapitel på länge heller. 12 sep, 2013 19:04 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Okej! Varför inte?Skrivet av Nadja_Gryffindor: Bra undrade nyss varför du inte skrivit på så länge och såg att ingen hade kommenterat. Det blir nt ett kapitel på länge heller.
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
12 sep, 2013 19:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nadja_Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Okej! Varför inte? Skrivet av Nadja_Gryffindor: Bra undrade nyss varför du inte skrivit på så länge och såg att ingen hade kommenterat. Det blir nt ett kapitel på länge heller. Eh. Är lite missnöjd med den. 12 sep, 2013 19:54 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Okej kommer du sluta att skriva på den?Skrivet av Nadja_Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Okej! Varför inte? Skrivet av Nadja_Gryffindor: Bra undrade nyss varför du inte skrivit på så länge och såg att ingen hade kommenterat. Det blir nt ett kapitel på länge heller. Eh. Är lite missnöjd med den.
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
12 sep, 2013 19:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nadja_Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Okej kommer du sluta att skriva på den? Skrivet av Nadja_Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Okej! Varför inte? Skrivet av Nadja_Gryffindor: Bra undrade nyss varför du inte skrivit på så länge och såg att ingen hade kommenterat. Det blir nt ett kapitel på länge heller. Eh. Är lite missnöjd med den. jaaaa! bara att sluta att bevaka den. 12 sep, 2013 20:01 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
Skrivet av Borttagen: Okej Hejdå Alice Skrivet av Nadja_Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Okej kommer du sluta att skriva på den? Skrivet av Nadja_Gryffindor: Skrivet av Borttagen: Okej! Varför inte? Skrivet av Nadja_Gryffindor: Bra undrade nyss varför du inte skrivit på så länge och såg att ingen hade kommenterat. Det blir nt ett kapitel på länge heller. Eh. Är lite missnöjd med den. jaaaa! bara att sluta att bevaka den.
Uggla mig gärna om du tillhör ClexaKru.
12 sep, 2013 20:04 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen