Panik! Draknamn?!?
Forum > Mugglarportalen > Panik! Draknamn?!?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Puffsy
Elev |
1 jan, 2013 12:03 |
|
Triix
Elev |
1 jan, 2013 12:21 |
|
Puffsy
Elev |
Skrivet av Triix: Åh, detta är ju så himla kul! Har du Clefable? Jag gillar den :3 Jag hade tänkt döpa en av mina drakar efter den Men, jag tog färger istället. det vill säga jag har tre gröna drakar, sen letar jag upp namn på tre gröna pokemon XD Som Celibi ♥ Så gör jag iallafall ![]()
1 jan, 2013 12:29 |
|
oscarlu
Elev |
1 jan, 2013 14:20 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Jag ger dem namn som jag tycker är vackra, fast oftast är de namn jag kommer på namn på saker på eneglska, t.ex. Chrystal, Rose, Daisy....
Imagination and dreaming is my life 1 jan, 2013 17:49 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen