Master of Mugglis
Forum > Mugglarportalen > Master of Mugglis
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MizzNina
Elev |
Grattis till de 10 000 älskade vännen. ♥
Och tack för orden. Tro mig jag har inte en minut ångrat att jag började prata med dig. OCh hey, du ställde upp och tog hand om mina drakar i några dagar trots att vi knappt sagt ett ord till varandra. ♥ Jag älskar dig. ♥ Nu. Skriv 10 000 inlägg till. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 9 jul, 2012 06:59 |
|
Cara Riddle
Elev |
Naw tack så mkt ♥
Ja men jag ärväblignoch du behövde ju hjälp xD det roliga var att jag inte visste hur många drakar du hade när jag erbjöd mig att passa dem xD Men jag är värnplikten glad över att vi började prata Love u 2 ♥ Haha lätt att jag skall ![]()
9 jul, 2012 07:20 |
|
Borttagen
|
Cara, asdfghjkl jag vet inte vad jag ska säga. Men jag får väl ta det direkt ur mitt hjärta.
Jag har alltid sett upp till dig och det gör jag fortfarande så otroligt mycket. Innan vi började prata såg jag dig mest på Quiddichplanen. Sen skrev du till mig. TILL MIG. Till mig av alla människor, jag blev så glad att det fanns inte. Och sedan att du var en så otroligt awesome person! Vi planerade hur vi skulle snatta bullar från Statoil och du gjorde och gör fortfarande mina dagar. ♥ Sen... Sen så ställde jag upp i Mugglis Författare 2012. HUR SKA JAG KUNNA TACKA DIG KVINNA?! Hur ska jag kunna tacka dig för att du anordnade den tävlingen? Den har fått mig att utvecklas otroligt mycket, den har fått mig att skratta och att gråta - på ett fint sett- och den har gjort att jag vågar tro mer på mig själv. Jag vet aldrig hur jag någonsin ska kunna tacka dig ♥ Sedan så träffades vi ju. På min klassresa. Asdfghjkl du är lika awesome i verkligen och till och med ännu mer. Kort sagt, du är en av de personer här på Mugglis som alltid gör mina dagar bara med att visa att du är inloggad. Du är bäst, fina du, det kommer du alltid vara. Grattis till 10000 inlägg. Det förtjänar du. ♥ 9 jul, 2012 09:55 |
|
Cara Riddle
Elev |
Erica Potter tur för du att jag sitter på jobbet själv så ingen ser mitt fåniga leende xD
Nej men seriöst jag vet inte vad jag skal säga xD Ofta du säg upp till lilla mig :s men jag är verkligen glad över att vi började prata och du kan få mig att skratta hysteriskt Tack kära du ♥ ![]()
9 jul, 2012 11:24 |
|
lovarto
Elev |
Yo CaraRiddle grattis för master of death
LOOOOOOOOVE U GRRRRRLLL
9 jul, 2012 11:31 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av lovarto: Tack kära Grevinnan ♥Yo CaraRiddle grattis för master of death LOOOOOOOOVE U GRRRRRLLL Haha ja jag lyckades *stolt* men jag var fortfarande så grymt nervös xD btw så gjorde jag om min profil med *mer stolt* Love u 2 ♥ ![]()
9 jul, 2012 11:33 |
|
Borttagen
|
Men grattis! ♥ Jag visste väl att du skulle bli det så snart som möjligt!
GOOD JOB! Du är typ den snällaste personen ever, och du förtjänar verkligen det här! ♥ Jag skulle kunna skriva så himla mycket mer, du vet att du är bäst va? ♥ 9 jul, 2012 11:54
Detta inlägg ändrades senast 2012-07- 9 kl. 11:55
|
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: Tack kära Fanny ♥Men grattis! ♥ Jag visste väl att du skulle bli det så snart som möjligt! GOOD JOB! Ja jag jobbade hårt för att bli det igår ^^ ![]()
9 jul, 2012 11:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Cara Riddle: Skrivet av Borttagen: Tack kära Fanny ♥Men grattis! ♥ Jag visste väl att du skulle bli det så snart som möjligt! GOOD JOB! Ja jag jobbade hårt för att bli det igår ^^ A true Slytherin jobbar hårt! ♥ Varsågod kära Cara! ♥ Hoppas att du såg att jag ändrade mitt inlägg, jag skrev så satans lite först att jag fick dåligt samvete, för du är ju... UNDERBAR! ♥ 9 jul, 2012 11:57 |
|
Borttagen
|
Grattis grattis
Du förtjänar verkligen den titeln då du är en av dom som gör mugglis bra Kram 9 jul, 2012 11:58 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen