OS i London
Forum > Off Topic > OS i London
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginnyw123
Elev |
27 jul, 2012 20:23 |
|
Borttagen
|
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22058&page=1#p1277432
KOMMER KOMMENTERA LIVE PÅ MUGGLISRADION! 27 jul, 2012 20:29 |
|
Borttagen
|
27 jul, 2012 20:30 |
|
Frivolt
Elev |
Klart jag ska titta
Och har en stor förhoppning om att 10:e doctorn ska komma inspringande med facklan och tända elden 27 jul, 2012 20:31 |
|
Prue
Elev |
Ser mest fram emot handbollen ^-^
Älskar OS!! 27 jul, 2012 21:36 |
|
Frivolt
Elev |
SÅG NI??!?!?! SÅG NI?!?!?!?!? JK ROWLING PÅ INVIGNINGEN
27 jul, 2012 22:40 |
|
joel9324
Elev |
27 jul, 2012 22:42 |
|
Cyachi
Elev |
OMG CRYING BÄSTA INVIGNINGEN EVER
27 jul, 2012 22:42 |
|
joel9324
Elev |
jag får rysningar av detta, london är oslagsbart. detta är den bästa invigningen någonsing, det är som en hel film ♥
27 jul, 2012 22:44 |
|
Frivolt
Elev |
OCH VOLDIE VA ME
27 jul, 2012 22:44 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen