Vilket minne tänker du på?
Forum > Harry Potter > Vilket minne tänker du på?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lisen563
Elev |
tanke: När min mamma fans hoss mig, eller när pappa och jag gjorde riktiga saker
Patronus: räv skulle jag tro 2 jul, 2012 22:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av adwantic: Skrivet av Borttagen: Hur vet man vilken patrons man har? Jag vet inte något så lyckligt minne heller, det känns hemskt. jag är lite lat just nu så jag orkar inte skriva allt ordentligt, men om du läser vad jag skrev sidan innan så får du veta hur J.K. anser att ens patronus tar form ^^ Tack, är väl som för dig då med familjen fast jag vet inte om det skulle vara mamma eller min äldsta syster eller exakt vilket djur. 2 jul, 2012 22:27 |
|
adwantic
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av adwantic: Skrivet av Borttagen: Hur vet man vilken patrons man har? Jag vet inte något så lyckligt minne heller, det känns hemskt. jag är lite lat just nu så jag orkar inte skriva allt ordentligt, men om du läser vad jag skrev sidan innan så får du veta hur J.K. anser att ens patronus tar form ^^ Tack, är väl som för dig då med familjen fast jag vet inte om det skulle vara mamma eller min äldsta syster eller exakt vilket djur. det är riktigt svårt en rolig grej som kanske kan underlätta senare när man ska välja ens patronus är pottermore. Dock så är jag inte säker på detta ännu, men misstänker att i bok tre eller fem så kommer man få svara på några frågor så får man en patronus Draco Dormiens Nunquam Titillandus 2 jul, 2012 22:30 |
|
EllieRavenclaw
Elev |
Kanske när jag såg en hp film för första gången eller när MFF vann SM guld 2012 ♥
Patronusen vet jag inte säkert, enligt vissa test så typ varg, elefant eller lejon. Marry Ron, be best friend with Hermione, hang out with Ginny, laugh with Fred and George, save the word with Harry, talk with Dumbledore, be brave with Neville, be difrend with Luna and live your life as a Potterhead ♥ aqua Jag är stolt medlem i 000 ♥ 2 jul, 2012 22:32 |
|
Borttagen
|
Jag skulle antagligen tänka på när jag landade i Los Angeles. Synen av palmerna är helt otroliga
Min patronus skulle antagligen vara en kanin, jag känner mig som det 2 jul, 2012 22:39 |
|
skitidedu
Elev |
3 jul, 2012 01:10 |
|
Ingis
Elev |
3 jul, 2012 10:34 |
|
Borttagen
|
Jag skulle tänka på varma sommardagar på stranden i Frankrike
3 jul, 2012 10:35 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Skrivet av Borttagen: När jag träffade Tom Felton för första gången (vi är bästa polare, skämtar inte.) Min patronus är en tiger Är inte alls avundsjuk..o.O Vill också träffa Tom! :O Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 4 jul, 2012 12:52 |
|
MissLollo
Elev |
Hm..någon gång jag känt mig riktgt lycklig. Antalgigen ett sånt 'i live right now' moment jag brukar ha ibland. När allt känns så perfekt. Antagligen något fint minne med familjen på sommaren eller något riktigt långt skratt med mina kompisar ♥
Patronus test har jag aldrig hittat några bra... Har ni några tips på dem?
4 jul, 2012 15:21 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen