Dödsrelikerna del 1 på DVD
Forum > Harry Potter > Dödsrelikerna del 1 på DVD
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Black
Elev |
23 jan, 2011 19:08 |
|
leumas vän
Elev |
Det är så tråkigt att vänta... Varför kunde man inte ha en tidsmaskin, hoppa till datumet då filmen släpps, åka tillbaka och njuta av den?
23 jan, 2011 19:10 |
|
Black
Elev |
23 jan, 2011 19:11 |
|
soratanaka
Elev |
Skrivet av leumas vän: Fast den filmen kanns ju mest "magisk" i och för sig, så jag förstår att du jollade så mycket Var väl mest för att det var den nyaste ute, haha. Efter att far bannade mig från att se PoA så började jag nöta PS/SS och CoS. Gissar på att han facepalmade. "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 23 jan, 2011 19:18 |
|
Black
Elev |
23 jan, 2011 19:21 |
|
leumas vän
Elev |
23 jan, 2011 19:59 |
|
soratanaka
Elev |
Philosopher's Stone/Sorcer's Stone, Chamber of Secrets. :> "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 23 jan, 2011 20:04 |
|
jan
Elev |
23 jan, 2011 20:06 |
|
leumas vän
Elev |
Det kunde jag ha räknat ut. 23 jan, 2011 20:13 |
|
soratanaka
Elev |
^ Tuffing där! 8-|
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 23 jan, 2011 20:17 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen