Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hur stort Harry Potter fan är du egentligen?

Forum > Harry Potter > Hur stort Harry Potter fan är du egentligen?

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Black
Elev

Avatar


soratanaka mhhmm, dom borde brinna i solen XD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2Fx2s0mw.gif

23 jan, 2011 18:25

soratanaka
Elev

Avatar


@Black; Njaa, de borde i alla fall inte glittra! Det kändes lite.. sumpigt, faktiskt. De borde ta skada av solen i alla fall, och bete sig som vampyrer, inte dricka djurblod och uscha sig >:

Inte för att det har med HP att göra, så kan slinka in lite på OT och säga att vampyrerna i HP verkade bättre. >:

"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people."

23 jan, 2011 18:27

Black
Elev

Avatar


soratanaka Men i alla serier så tar dom iaf skada av solen, som i Mörkervarelser, trueblood, VA, HoN, VD osv XDD dom borde iaf inte glittra XS

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2Fx2s0mw.gif

23 jan, 2011 18:29

soratanaka
Elev

Avatar


^ Jag menar det! Känns lite fail på det, haha.

"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people."

23 jan, 2011 18:30

Black
Elev

Avatar


exakt, liksom gaaah XDD det är bara jobbit att de ska gå runt som stora discokulor

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2Fx2s0mw.gif

23 jan, 2011 18:31

arianasnape
Elev

Avatar


ja klart att man har gjort nått av det!

9 dec, 2011 17:47

Borttagen

Avatar


HAHA, ja, vissa har jag gjort.

9 dec, 2011 18:08

Fågel
Elev

Avatar


HAHAH

well not reeeeally

9 dec, 2011 18:13

grodan-boll
Elev

Avatar


hahaha
Har sprungit in i väggen, dock inte på Kings Cross, men på en station här i Sverige (funkade tyvärr inte..Dobby har varit framme igen). Sen har jag även druckit hemmagjort trolldryck och spått i teblad ^^

Skulle säkert försökt skicka mejl med en uggla om jag sett nån (;

SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/

9 dec, 2011 19:06

Borttagen

Avatar


9,8 och ettan. Fast jag har bara ropat på Myrtle på skoltoaletten jag stack aldrig ner huvudet... så det kanske inte räknas...

9 dec, 2011 19:11

1 2 3 4 5 6

Forum > Harry Potter > Hur stort Harry Potter fan är du egentligen?

Du får inte svara på den här tråden.