Hur stort Harry Potter fan är du egentligen?
Forum > Harry Potter > Hur stort Harry Potter fan är du egentligen?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Black
Elev |
23 jan, 2011 18:25 |
|
soratanaka
Elev |
@Black; Njaa, de borde i alla fall inte glittra! Det kändes lite.. sumpigt, faktiskt. De borde ta skada av solen i alla fall, och bete sig som vampyrer, inte dricka djurblod och uscha sig >:
Inte för att det har med HP att göra, så kan slinka in lite på OT och säga att vampyrerna i HP verkade bättre. >: "We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 23 jan, 2011 18:27 |
|
Black
Elev |
soratanaka Men i alla serier så tar dom iaf skada av solen, som i Mörkervarelser, trueblood, VA, HoN, VD osv XDD dom borde iaf inte glittra XS
23 jan, 2011 18:29 |
|
soratanaka
Elev |
^ Jag menar det! Känns lite fail på det, haha.
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 23 jan, 2011 18:30 |
|
Black
Elev |
23 jan, 2011 18:31 |
|
arianasnape
Elev |
ja klart att man har gjort nått av det!
9 dec, 2011 17:47 |
|
Borttagen
|
HAHA, ja, vissa har jag gjort.
9 dec, 2011 18:08 |
|
Fågel
Elev |
HAHAH
well not reeeeally 9 dec, 2011 18:13 |
|
grodan-boll
Elev |
hahaha
Har sprungit in i väggen, dock inte på Kings Cross, men på en station här i Sverige (funkade tyvärr inte..Dobby har varit framme igen). Sen har jag även druckit hemmagjort trolldryck och spått i teblad ^^ Skulle säkert försökt skicka mejl med en uggla om jag sett nån (; SpellHallow44 @ Pottermore http://spellhallow.tumblr.com/ 9 dec, 2011 19:06 |
|
Borttagen
|
9,8 och ettan. Fast jag har bara ropat på Myrtle på skoltoaletten jag stack aldrig ner huvudet... så det kanske inte räknas...
9 dec, 2011 19:11 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen