Why did you die, dad? (Sv)
Forum > Fanfiction > Why did you die, dad? (Sv)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Pixi-Monstret!
Det stavas med o så att man kan använda det internationellt. Bra kapitel förresten 27 jun, 2012 21:13 |
|
ginnyw123
Elev |
27 jun, 2012 21:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Pixi-Monstret! Det stavas med o så att man kan använda det internationellt. Bra kapitel förresten Råka skriva fel 27 jun, 2012 21:21 |
|
tjejigadia
Elev |
28 jun, 2012 13:24 |
|
Borttagen
|
Tack allihop!
Förlåt att jag inte uppdaterat på länge men här kommer nästa kapitel -------------------------- Kap.5 Who are you? När James slog upp ögonen nästa gång var allting fortfarande svart. Men han var i alla fall i medvetadet. Han kände att han låg på ett kallt och hårt underlag. Han satte sig i sittande ställning och han hejdade ett skrik av smärta. Hans huvud och rygg gjorde fruktansvärt ont. Men det fanns ingenting att göra åt han fick helt enkelt uthärda den. Allt var fortfarande mörkt. Han antog att de hade upptäckt honom och satt in honom i den här fängelsehållan eller vad det nu var. Han höll upp sina händer framför sig och försökte urskillja konturerna men det var omöjligt. Han frös, han hade bara sin Hogwartsuniform och där han nu befann sig var det kallare än ute och det var ändå sen höst. Han ångrade verkligen att han hade tagit med sig en jacka. Han satt bara där helt stilla. Det kanske hade gått minuter, timmar kanske till och med dagar innan han rörde sig alls. Nu var han verkligen hungrig. Det var som en smärta i magen som växte sig allt snabbare och snabbare. Sen hörde han en grymtning. James greps av panik. Det var någon annan där också. "Hallå"sa James och försökte hålla rösten stadig. "aa"var allt han hörde. "Är det någon där?" frågade James en gång till. "Jah" sa en svag, rasslig röst. James gick närmare åt det håll han trodde rösten kom ifrån. "Vem är du?" frågade James misstänksamt. Han misstänkte starkt att det var en dödsätare. "Ha-Harry P-Potter" svarade den såkallade främlingen. Först blev han chokad sen insåg han att det måste vara ett skämt. Hans pappa var död så var det bara. Dumma dödsätare utan hjärta. "Sluta det är inte roligt" sa elvaåringen. Dödsätaren svarade inte. "Bara sluta det är inte kul alls! Döda mig bara så vi får det överstökat" skrek James. Han svarade forfarande inte. "GÅ OCH DÖ BARA!", skrek James ännu högre. Och la sig ner och somnade bums med en förvirrad Harry i andra änden av rummet. 2 jul, 2012 01:52
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-31 kl. 18:45
|
|
ginnyw123
Elev |
2 jul, 2012 12:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av ginnyw123: Asbra! Men hur kunde Harry bara vakna upp så där...? Spännande... Du kommer få en förklaring så småningom 2 jul, 2012 12:26 |
|
Trezzan
Elev |
Tåraaaaaaaar ;_;
Aww sååå bra. Skriv mer! ÄR riktigt nyfiken. Är han död? ELler dog aldrig Harry? :o
3 jul, 2012 02:48 |
|
tjejigadia
Elev |
3 jul, 2012 19:27 |
|
Borttagen
|
Ni är så sjukt snälla, ni fattar inte hur glad jag blir. Jag har aldrig skrivit en ff förut så jag blev jätte glad att ni läste den. Jag vet jag är inte den bästa på att skriva men jag försöker så gott jag kan
3 jul, 2012 19:43 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen