Vd tycker du om neville longbottom??
Forum > Harry Potter > Vd tycker du om neville longbottom??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
hmh... Jag vet inte om det skulle påvärka Gryffindor så mycket. Men om han inte var med i hp skulle hp inte vara något. Åh det skulle vara jättekul att ha en sådan vänn som han! Men jag har redan dom bästa vännerna! ♥ Men jag gillar han verkligen.
10 jan, 2013 19:43 |
|
Genny1
Elev |
10 jan, 2013 21:17 |
|
Pryda
Elev |
En hjälte, förtjänar inget förutom respekt.
“I am not worried, Harry,” said Dumbledore, his voice a little stronger despite the freezing water. “I am with you.” 10 jan, 2013 23:01 |
|
Borttagen
|
He is the bravest man I've ever knew.
Nejmen, jag älskar honom. Modig, men rädd på samma gång. Hans utveckling är förmodligen en av de mest imponerande. Dessutom är skådespelaren ashet. Edit: Det jag tycker är extra intressant är att han har ungefär samma bakgrundshistoria som Harry Potter. Han lever utan sina föräldrar - då de bor på St.Mungos - och uppfostras av sin farmor och sina släktingar. Han är, liksom Harry i början, utan nära vänner och relativt ensam - om inte helt ensam i början. Den största skillnaden är väl dock att Neville faktiskt har släkt kvar som bryr sig om honom till skillnad från Harry. Jag gillar verkligen när Harry funderar över hur det hade varit ifall det hade varit till Nevilles föräldrar Voldermort kom, ifall Nevilles mamma skulle offrat sig för Neville. Det är förmodligen en av mina favoritstycken i HP-böckerna. (Sorry för osammanhängande text, men klockan är halv tolv och jag pallar inte skriva perfekt ;_ 10 jan, 2013 23:24
Detta inlägg ändrades senast 2013-01-10 kl. 23:30
|
|
Borttagen
|
Jag tycker att han är modig!
10 jan, 2013 23:28 |
|
Alva Mcgonagall
Elev |
Neville är ju egentligen ganska viktig fas att man inte tänker på det i början. jag tycker att han är snäll fast lite korkad
Utman mej gärna på duell! 12 jan, 2013 13:53 |
|
Ron potter
Elev |
Skulle vara hemskt utan honom, förutom att han är bra så skulle kanske inte Harry komma med i gryffindors quidditchlag.
MÄRY KRISMÖS 12 jan, 2013 14:38 |
|
lunalovegood!!
Elev |
Neville en vän man kan lita på. Det är vad jag vill säga.
12 jan, 2013 19:35 |
|
Borttagen
|
Han verkar vara en riktigt bra vän, modig och lojal.
12 jan, 2013 19:46 |
|
Borttagen
|
snäll och han är en hjälte, han dödade Nagini som gjorde att Voldemort försvann för alltid!
12 jan, 2013 19:46 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen