En tanke om Fenixorden..
Forum > Harry Potter > En tanke om Fenixorden..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
juliaweasly
Elev |
Skrivet av themarauder: jag har funderat på varför de aldrig använder veritaserum, dah x) ! Det finns väl antagligen väldigt strikta regler när det gäller det antar jag. Men jo - det skulle hon fudge säga /; dumbie antar väl att det inte ens är värt att försöka. Haha det där om veritaserumet! Skrev en tråd om det igår! Couldent live whit out it.. Läs min ff: Hemlig Ugglepost! http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=10604&page=1
Läs min HP-pysselblogg http://harrypotterpyssla.blogg.se/
5 jan, 2012 11:20 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen