Wizarding World of Harry Potter
Forum > Harry Potter > Wizarding World of Harry Potter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Maharajah
Elev |
Skrivet av HarryPotterAntonia: Oj allt var bäst! Affärerna som fanns var:Ugglor, Olivanders trollstavar, Madam melkins kläd affär, Zonko´s ,m.m. Honungsöl, pumpasaft, chokladgrodor och kort! Bönorna, Halsdukar, morodörkartor och MASSOR av trollstavar! Dom hr byggt upp Hogesmeeeeedddddd och diagongränden, slottet och magisk trekamp. Dom hade uppträdanden och alla som jobbade där hade skoluniformer på sig! I slotten så fick man köa igenom klassrumen och sen fick man åka en simulator! Det känns som om man flyger på en kvast!!! Å så avundis jag är! :O Men jag ska nog också åka dit snart, förhoppningsvis nästa år :'D 2 feb, 2011 20:24 |
|
Bellatrix!!
Elev |
Jaaaaaa.......Jag vet, jag vill dit det skulle kunna vara så kuul......Att flyga dit och jag skulle vilja ha marodörkatan, Gryffindors halsduk, Trollstav.!.!.!.!
2 feb, 2011 21:11 |
|
Tilly Potter
Elev |
Det finns så mycket att göra där , jag vil dit!!!!!!!!!!
Wizarding World Of Harry Potter :'3 3 feb, 2011 16:07 |
|
Bellatrix!!
Elev |
Jag vill också dit, dit dit diiiiiiit!!!!!!!!!
________________________________________ Bellatrix!!♥♥♥♥♥♥ http://www.youtube.com/watch?v=Tx1XIm6q4r4 3 feb, 2011 16:12 |
|
Pixie
Elev |
3 feb, 2011 17:25 |
|
Black
Elev |
3 feb, 2011 18:55 |
|
Tilly Potter
Elev |
Jag är beroende av att åka dit det har jag bestämt^^
Wizarding World Of Harry Potter :'3 22 feb, 2011 20:05 |
|
Borttagen
|
Jag struntar i om jag är 40 år när jag väl har skramlat ihop tillräckligt med pengar för att ha råd med att åka till The Wizarding World of Harry Potter. Det spelar ingen roll om jag är 90 år, ens. Kommer springa runt som en överlycklig fåne när jag väl är där, och köpa MINST sju trollstavar. Must have them all. o_o Blir så lycklig bara jag tänker på att något sådant som Wizarding World of HP existerar! ♥ När jag väl går in där så ska jag låtsas som att jag är en häxa. På riktigt. Jag ska rollspela hela dagen, för att njuta av dagen fullt ut!
HarryPotterAntonia: fick man välja sin egen trollstav när man gick in eller måste man göra ett litet test eller liknande, så att man får trollstaven som passar en bäst utifrån vad man har svarat? 22 feb, 2011 21:16 |
|
Tilly Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag struntar i om jag är 40 år när jag väl har skramlat ihop tillräckligt med pengar för att ha råd med att åka till The Wizarding World of Harry Potter. Det spelar ingen roll om jag är 90 år, ens. Kommer springa runt som en överlycklig fåne när jag väl är där, och köpa MINST sju trollstavar. Must have them all. o_o Blir så lycklig bara jag tänker på att något sådant som Wizarding World of HP existerar! ♥ När jag väl går in där så ska jag låtsas som att jag är en häxa. På riktigt. Jag ska rollspela hela dagen, för att njuta av dagen fullt ut! HarryPotterAntonia: fick man välja sin egen trollstav när man gick in eller måste man göra ett litet test eller liknande, så att man får trollstaven som passar en bäst utifrån vad man har svarat? Ja, jag har redan börjat spara på veckopengen i en speciell låda :'3 Ett tips är att när man fyller år önksar man sig pengar istället för saker! Det tänker jag göra Wizarding World Of Harry Potter :'3 23 feb, 2011 12:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tilly Potter: Skrivet av Borttagen: Jag struntar i om jag är 40 år när jag väl har skramlat ihop tillräckligt med pengar för att ha råd med att åka till The Wizarding World of Harry Potter. Det spelar ingen roll om jag är 90 år, ens. Kommer springa runt som en överlycklig fåne när jag väl är där, och köpa MINST sju trollstavar. Must have them all. o_o Blir så lycklig bara jag tänker på att något sådant som Wizarding World of HP existerar! ♥ När jag väl går in där så ska jag låtsas som att jag är en häxa. På riktigt. Jag ska rollspela hela dagen, för att njuta av dagen fullt ut! HarryPotterAntonia: fick man välja sin egen trollstav när man gick in eller måste man göra ett litet test eller liknande, så att man får trollstaven som passar en bäst utifrån vad man har svarat? Ja, jag har redan börjat spara på veckopengen i en speciell låda :'3 Ett tips är att när man fyller år önksar man sig pengar istället för saker! Det tänker jag göra Åh, vilket bra tips! Mjo, det är nog ganska så viktigt att jag börjar spara så fort som möjligt, för jag vill åka iväg så fort jag fyller 18. Det är så förbaskat dyrt, därför är det bäst att jag börjar spara på mina slantar redan nu :} Problemet är dock att jag lätt köper böcker och en massa snacks för pengarna, det är svårt för mig att spara på pengar 23 feb, 2011 13:24 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen