Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Wizarding World of Harry Potter

Forum > Harry Potter > Wizarding World of Harry Potter

1 2 3 4 5 6 7 8
Användare Inlägg
Maharajah
Elev

Avatar


Skrivet av HarryPotterAntonia:
Oj allt var bäst!
Affärerna som fanns var:Ugglor, Olivanders trollstavar, Madam melkins kläd affär, Zonko´s ,m.m.
Honungsöl, pumpasaft, chokladgrodor och kort! Bönorna, Halsdukar, morodörkartor och MASSOR av trollstavar! Dom hr byggt upp Hogesmeeeeedddddd och diagongränden, slottet och magisk trekamp. Dom hade uppträdanden och alla som jobbade där hade skoluniformer på sig! I slotten så fick man köa igenom klassrumen och sen fick man åka en simulator! Det känns som om man flyger på en kvast!!! Och det var bäst!! Sen fanns det en två attraktioner till en som hette hippogriffen och en til som var sjuuuuuukt kul! Det var en drake som man åkte på typ! Det var den bästa dan i mitt liv! Negativ är alla köer! Jag köpte Chocklad grodor och halsdukar, bönor, tröjor, muggar, pinns, flaggor och fyra trollstavar. Cedrics, Vicktors, Fluer och Harrys! (även Voldemorts men den gav jag till min polare) och så köpte jag pumpasaft som smakade sött och gott. Och så drack jag honungsöl! :3 Som smakade som jordgubbar kakor honung och mycket gott skummmmmm!!!!!


Å så avundis jag är! :O
Men jag ska nog också åka dit snart, förhoppningsvis nästa år :'D

2 feb, 2011 20:24

Bellatrix!!
Elev

Avatar


Jaaaaaa.......Jag vet, jag vill dit det skulle kunna vara så kuul......Att flyga dit och jag skulle vilja ha marodörkatan, Gryffindors halsduk, Trollstav.!.!.!.!

2 feb, 2011 21:11

Tilly Potter
Elev

Avatar


Det finns så mycket att göra där , jag vil dit!!!!!!!!!!

Wizarding World Of Harry Potter :'3

3 feb, 2011 16:07

Bellatrix!!
Elev

Avatar


Jag vill också dit, dit dit diiiiiiit!!!!!!!!!
________________________________________

Bellatrix!!♥♥♥♥♥♥



http://www.youtube.com/watch?v=Tx1XIm6q4r4

3 feb, 2011 16:12

Pixie
Elev

Avatar


Jag vill diiit!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

3 feb, 2011 17:25

Black
Elev

Avatar


Asså shiiit, jag vill dit c:

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2Fx2s0mw.gif

3 feb, 2011 18:55

Tilly Potter
Elev

Avatar


Jag är beroende av att åka dit det har jag bestämt^^

Wizarding World Of Harry Potter :'3

22 feb, 2011 20:05

Borttagen

Avatar


Jag struntar i om jag är 40 år när jag väl har skramlat ihop tillräckligt med pengar för att ha råd med att åka till The Wizarding World of Harry Potter. Det spelar ingen roll om jag är 90 år, ens. Kommer springa runt som en överlycklig fåne när jag väl är där, och köpa MINST sju trollstavar. Must have them all. o_o Blir så lycklig bara jag tänker på att något sådant som Wizarding World of HP existerar! ♥ När jag väl går in där så ska jag låtsas som att jag är en häxa. På riktigt. Jag ska rollspela hela dagen, för att njuta av dagen fullt ut!

HarryPotterAntonia: fick man välja sin egen trollstav när man gick in eller måste man göra ett litet test eller liknande, så att man får trollstaven som passar en bäst utifrån vad man har svarat?

22 feb, 2011 21:16

Tilly Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag struntar i om jag är 40 år när jag väl har skramlat ihop tillräckligt med pengar för att ha råd med att åka till The Wizarding World of Harry Potter. Det spelar ingen roll om jag är 90 år, ens. Kommer springa runt som en överlycklig fåne när jag väl är där, och köpa MINST sju trollstavar. Must have them all. o_o Blir så lycklig bara jag tänker på att något sådant som Wizarding World of HP existerar! ♥ När jag väl går in där så ska jag låtsas som att jag är en häxa. På riktigt. Jag ska rollspela hela dagen, för att njuta av dagen fullt ut!

HarryPotterAntonia: fick man välja sin egen trollstav när man gick in eller måste man göra ett litet test eller liknande, så att man får trollstaven som passar en bäst utifrån vad man har svarat?



Ja, jag har redan börjat spara på veckopengen i en speciell låda :'3
Ett tips är att när man fyller år önksar man sig pengar istället för saker! Det tänker jag göra

Wizarding World Of Harry Potter :'3

23 feb, 2011 12:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av Tilly Potter:
Skrivet av Borttagen:
Jag struntar i om jag är 40 år när jag väl har skramlat ihop tillräckligt med pengar för att ha råd med att åka till The Wizarding World of Harry Potter. Det spelar ingen roll om jag är 90 år, ens. Kommer springa runt som en överlycklig fåne när jag väl är där, och köpa MINST sju trollstavar. Must have them all. o_o Blir så lycklig bara jag tänker på att något sådant som Wizarding World of HP existerar! ♥ När jag väl går in där så ska jag låtsas som att jag är en häxa. På riktigt. Jag ska rollspela hela dagen, för att njuta av dagen fullt ut!

HarryPotterAntonia: fick man välja sin egen trollstav när man gick in eller måste man göra ett litet test eller liknande, så att man får trollstaven som passar en bäst utifrån vad man har svarat?



Ja, jag har redan börjat spara på veckopengen i en speciell låda :'3
Ett tips är att när man fyller år önksar man sig pengar istället för saker! Det tänker jag göra


Åh, vilket bra tips! Mjo, det är nog ganska så viktigt att jag börjar spara så fort som möjligt, för jag vill åka iväg så fort jag fyller 18. Det är så förbaskat dyrt, därför är det bäst att jag börjar spara på mina slantar redan nu :} Problemet är dock att jag lätt köper böcker och en massa snacks för pengarna, det är svårt för mig att spara på pengar Men jag ska försöka ändå, jag tjänar ju på det i slutändan!

23 feb, 2011 13:24

1 2 3 4 5 6 7 8

Forum > Harry Potter > Wizarding World of Harry Potter

Du får inte svara på den här tråden.