Vilken film e bäst??
Forum > Harry Potter > Vilken film e bäst??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ladusvalan
Elev |
Jag tycker nog att de två sista filmerna (Dödrelikerna) är allra bäst, eftersom skådisarna är som bäst i de filmerna och eftersom den är mest spännande. Dessutom var det när jag såg Dödsrelikerna del 1 på bio som jag fick tillbaka mitt HP-intresse.
20 dec, 2011 09:00 |
|
Artemis
Elev |
Enligt mig är Dödsrelikerna del 2 bäst, men jag gillar också Fången från Azkaban
20 dec, 2011 09:04 |
|
MizzNina
Elev |
Skrivet av Jossan: Hemligheternas kammare måste jag säga! Har allt jag älskar, spindlar, ormar, spänning! Jag måste också säga Hemligheternas Kammare, men det är för att jag tyckte de fick ihop den snyggast utan att för den delen kasta bort viktig information från boken. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 21 dec, 2011 10:09 |
|
Lills
Elev |
21 dec, 2011 10:51 |
|
-Patronus-
Elev |
21 dec, 2011 13:29 |
|
HogwartsCoolingen
Elev |
2 & 7 är helt klart bäst enligt mig
We never go out of style <3 21 dec, 2011 13:42 |
|
kakan42
Elev |
2 & 4
21 dec, 2011 14:12 |
|
Freja
Elev |
alla
Everything is Dramione and nothing hurts. 21 dec, 2011 14:42 |
|
Borttagen
|
Första och DH2 ♥
21 dec, 2011 14:43 |
|
Borttagen
|
DH2
21 dec, 2011 15:14 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen