Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skulle ni ha deltagit i striden på hogwards??

Forum > Harry Potter > Skulle ni ha deltagit i striden på hogwards??

1 2 3 4 5 6 7
Användare Inlägg
lunalovegood!!
Elev

Avatar


Jag är ju lite mini. För liten. Men om jag fick skulle jag ha hjälpt till!

30 dec, 2012 12:18

Miss_A
Elev

Avatar


Jag tror det, om jag hade fått

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F28.media.tumblr.com%2Ftumblr_lvxqd4Ojc81r7jrsxo1_500.gif

30 dec, 2012 12:23

Hemira
Elev

Avatar


Svårt att säga, vem vet hur man skulle ha reagerat?
Men jag hoppas och tror att jag inte bara hade flytt utan bidragit på något sätt.

30 dec, 2012 16:22

Naru
Elev

Avatar


OF COURSE!!

"When you have eliminated the impossible, whatever remains, however improbable must be the truth." "The strong one doesn't win.The one that win is strong"

1 jan, 2013 02:04

Borttagen

Avatar


Ja, om jag var 17 år då. Jag skulle inte kunna fly ifrån allt, då jag vet att jag tillhör Hogwarts.

1 jan, 2013 02:16

Pond
Elev

Avatar


Jag skulle delta.

She's the queen of let's play, ALL HAIL TO THE MANGAMINX

1 jan, 2013 17:51

Triix
Elev

Avatar


YEP

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lr4kc9jrci1qmvico.gif Draco Malfoy ♥

1 jan, 2013 17:53

Borttagen

Avatar


Jepp, och jag skulle ha vunnit.

3 jan, 2013 19:59

Borttagen

Avatar


Jag skulle kämpa för Hogwards om jag var 17 år då.

Jag skulle inte backa ur för Hogwards är mitt hem i mina drömmar!!

3 jan, 2013 20:09

Borttagen

Avatar


ja jag är inte räd för döden!!!!!!!!!!!

3 jan, 2013 20:10

1 2 3 4 5 6 7

Forum > Harry Potter > Skulle ni ha deltagit i striden på hogwards??

Du får inte svara på den här tråden.