Skulle ni ha deltagit i striden på hogwards??
Forum > Harry Potter > Skulle ni ha deltagit i striden på hogwards??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lunalovegood!!
Elev |
Jag är ju lite mini. För liten. Men om jag fick skulle jag ha hjälpt till!
30 dec, 2012 12:18 |
|
Miss_A
Elev |
30 dec, 2012 12:23 |
|
Hemira
Elev |
Svårt att säga, vem vet hur man skulle ha reagerat?
Men jag hoppas och tror att jag inte bara hade flytt utan bidragit på något sätt. 30 dec, 2012 16:22 |
|
Naru
Elev |
OF COURSE!!
"When you have eliminated the impossible, whatever remains, however improbable must be the truth." "The strong one doesn't win.The one that win is strong" 1 jan, 2013 02:04 |
|
Borttagen
|
Ja, om jag var 17 år då. Jag skulle inte kunna fly ifrån allt, då jag vet att jag tillhör Hogwarts.
1 jan, 2013 02:16 |
|
Pond
Elev |
Jag skulle delta.
She's the queen of let's play, ALL HAIL TO THE MANGAMINX 1 jan, 2013 17:51 |
|
Triix
Elev |
1 jan, 2013 17:53 |
|
Borttagen
|
Jepp, och jag skulle ha vunnit.
3 jan, 2013 19:59 |
|
Borttagen
|
Jag skulle kämpa för Hogwards om jag var 17 år då.
Jag skulle inte backa ur för Hogwards är mitt hem i mina drömmar!! 3 jan, 2013 20:09 |
|
Borttagen
|
ja jag är inte räd för döden!!!!!!!!!!!
3 jan, 2013 20:10 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen