Dagens fråga
Forum > Harry Potter > Dagens fråga
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
2: Ravenclaw.
Alltså, det är väl okej, det är inte det, men det är det elevhemmet jag känner att jag minst passar in i 15 jun, 2012 19:08 |
|
HARRY POTTER-FANET
Elev |
1 eller 2....
15 jun, 2012 19:25 |
|
me.
Elev |
15 jun, 2012 19:29 |
|
emmasagman
Elev |
han är en utav mina favoriter.
han är interessant att följa 15 jun, 2012 19:38 |
|
95mas
Elev |
15 jun, 2012 19:41 |
|
MissWentz
Elev |
15 jun, 2012 19:50 |
|
95mas
Elev |
Han svarade nog på första frågan med tanke på Snape smilisarna.
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
15 jun, 2012 20:01 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Heh..ogillar inte något elevhem..men tycker mindre om Gryffindor,Hufflepuff och Rawenclaw 8D
Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 15 jun, 2012 20:04 |
|
me.
Elev |
Skrivet av 95mas: Han svarade nog på första frågan med tanke på Snape smilisarna. Ah, så är det säkert ;-) tänkte inte så långt. 15 jun, 2012 20:29 |
|
LimeDragon
Elev |
jag vet inte. men jag tror nog 4.
LimeDragon 15 jun, 2012 21:33 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen