Master of Mugglis
Forum > Mugglarportalen > Master of Mugglis
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Det kanske finns en högre rank, vem vet?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 16 sep, 2012 17:24 |
|
Goizan
Elev |
Den skulle heta hm Master of wizards (eller hur det stavas.)
[img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)
16 sep, 2012 17:36
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-16 kl. 17:44
|
|
viktor
Elev |
16 sep, 2012 17:43 |
|
Goizan
Elev |
Skrivet av viktor: Skrivet av Goizan: wizards Den skulle heta hm Master of wizerds (eller hur det stavas.) Visste att det var något fel. [img]http://tinypic.com/view.php?pic=1180igh&s=6[/img)
16 sep, 2012 17:44 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Goizan: ok Skrivet av viktor: Skrivet av Goizan: wizards Den skulle heta hm Master of wizerds (eller hur det stavas.) Visste att det var något fel. 16 sep, 2012 17:48 |
|
Borttagen
|
Håller lite med men det skulle bli orättvisst!
17 sep, 2012 14:25 |
|
Soda
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Soda: Vad läskigt O_O Skrivet av Moy.GinnyWeasley: Skrivet av Soda: Som vad? Master är ju mästare The lord Of mugglis! Eh...? Någon so m har varit inne på min användare?? JAg skrev aldrig "Som vad? Master är ju mästare"..? O.o Scarface... Juopp
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=22924&page=1#p1
17 sep, 2012 19:11 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen