Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Fel Elevhem?

Forum > Fanfiction > Fel Elevhem?

1 2 3 4
Användare Inlägg
amanda1104
Elev

Avatar


Mer!!! Superbta!!!

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

15 jul, 2012 12:39

Borttagen

Avatar


Tack TRYA Och tack så hjärtligt amanda1104

Nu har jag inget att göra så nu kommer ett kap
----------------------------------------------------------------------------------
Kap,oj redan 6 (Sco)
När vi hade pratat en stund hörde jag en kvinno röst som ropade"George,kommer du"
"vem var det?"frågade jag George
"obs,det är min flick vän som ropar,hej då Sco"
sa George.
Krrr "al,kan vi gå ner och äta frukost nu?"sa jag "jo,det kan vi göra,jag är faktiskt rätt så hungrig jag med"sa al.
När vi skulle gå ner hörde vi Rose
"Sco är du redan uppe,du brukar ju inte vakna föräns halv tio"sa Rose
"jo men någon väckte mig vid halv sju."sa jag och pekade på al.jag såg att al rodnade.
--------------------------------------------------------------------------------------
Snälla hjälp mig att komma på slut
MER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

15 jul, 2012 12:41

amanda1104
Elev

Avatar


Har du inte lagt upp det där kapitlet redan?

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

15 jul, 2012 12:44

Borttagen

Avatar


Det var min kusin som varinloggad och det blevlite konstigt

15 jul, 2012 12:46

amanda1104
Elev

Avatar


Okej

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

15 jul, 2012 12:48

Borttagen

Avatar


Nyyyttt kap
---------------------------------------------------------------------------
Kap 7
När dem hade ätit frukost sa Al"Sco,kommer du,vi måste förbereda oss" "japp jag kommer"sa Sco
Al drog med Sco"det ända du ska göra är att ta på dig osynlig getsmanteln och följa efter mig"sa Al "ja,kapten"sa Sco "men kom igen Sco"sa Al


OBS inget långt kap men ändå

4 aug, 2012 14:54

amanda1104
Elev

Avatar


Bra!!!

Det gör inget att det är kort

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

5 aug, 2012 14:01

Borttagen

Avatar


förlåt för att jag inte har skrivit på länge,det kommer kanske mer i morgon

14 sep, 2012 18:34

Borttagen

Avatar


Osynlig GETSmanteln!!! GET!

14 sep, 2012 19:10

1 2 3 4

Forum > Fanfiction > Fel Elevhem?

Du får inte svara på den här tråden.